عملکرد شهرسازی مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارزیابی می‌شود

مدیرکل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: بازدید تیم بازرسی این اداره کل از فعالیت‌های نواحی پانزده‌گانه شهرداری با هدف شناسایی و حل مسائل شهری برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان انجام و عملکرد واحد شهرسازی مناطق ارزیابی می‌شود.

محمدجواد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید تیم بازرسی اداره کل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان از فعالیت‌های نواحی پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر اظهار کرد: این بازدید در راستای برنامه منظم و مدون بازدیدهای میدانی در قالب «هر روز با یک منطقه» و در راستای ارزیابی عملکرد واحد شهرسازی مناطق شهرداری با هدف سنجش، آسیب‌شناسی و بهبود عملکرد و توجه خاص به مباحث شهرسازی انجام می‌شود.

وی افزود: این برنامه با هدف شناسایی و حل مسائل شهری و در ارتباط با نیازها و مشکلات شهروندان، برای ارائه خدمات بهتر اجرا می‌شود.

عملکرد شهرسازی مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارزیابی می‌شود

مدیرکل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این برنامه تیم بازرسی در نشست‌های مجزا با مدیران نواحی پانزده‌گانه، نقاط ضعف و قوت آن‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند و توصیه‌های لازم را برای اجرای بهینه امور به مسئولان و برنامه‌ریزی مناسب را برای ارتقای ارائه خدمات شهری به شهروندان مناطق مورد بازدید، ارائه می‌کنند.

کد خبر 722089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.