تعامل روزافزون شهرداری اصفهان با صدا و سیما

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: همکاری شهرداری و مجموعه صدا و سیما الگوی بسیار موفقی بوده و اعلام می‌کنیم که این تعامل هر روز بیشتر و بیشتر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یوسف افشارنیا شامگاه _پنجشنبه بیست‌ویکم دی_ در اختتامیه نخستین جشنواره ملی صدای شهر، ضمن خوش آمد به مهمانان این مراسم، اظهار کرد: اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و مهد آزادگان، مشاهیر، نام‌آوران و فرهیختگان در تمام مقاطع، به‌ویژه هنر است.

وی ضمن قدردانی از شهردار و سایر مدیران شهری اصفهان که در برگزاری این جشنواره همراهی کردند، افزود: از هنرمندان هم تشکر می‌کنم که از این جشنواره استقبال و حدود ۳۵۰ اثر را ارسال کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه بیستم دی، سالروز آغاز هفتاد و پنجمین سال فعالیت رادیو اصفهان است، خاطرنشان کرد: این روز را بر ریشه و سرمایه‌های اصلی آن یعنی مخاطبان تبریک می‌گویم؛ تجربه رادیو اصفهان در عرصه اجتماعی و مدیریت شهری، اگر نگوییم بی‌نظیر، کم‌نظیر است و حدود ۱۵ سال است که در اصفهان صدای شهر و سیمای شهر به همکاری مدیریت شهری و صدا و سیما مربوط می‌شود.

افشارنیا ادامه‌داد: در دوره ششم مدیریت شهری که راهبرد فرهنگی دارد و در کنار فعالیت‌های عمرانی که وظیفه این نهاد شهری است، توجه به حوزه فرهنگ دارد، کمتر استانی را سراغ داریم که روزانه دو تا سه ساعت در صدا و سیما برنامه خاص فرهنگ شهروندی و مدیریت شهری داشته باشد.

وی ادامه داد: توانمندی و تجهیز مجموعه صدای شهر و سیمای شهر شهرداری اصفهان که به‌صورت کامل نسبت به موضوع واقف هستند، فعالیت می‌کند و تجهیزات موجود در این مراکز با تجهیزات مرکز صدا و سیمای اصفهان برابری می‌کند و گاهی هم در این زمینه پیشگام هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان خاطرنشان کرد: این همکاری مشترک بین شهرداری و مجموعه صدا و سیما، الگوی بسیار موفقی بوده و اعلام می‌کنیم که هر روز این تعامل بیشتر و بیشتر شده است که امیدواریم جشنواره صدای شهر که دبیرخانه آن در اصفهان قرار دارد، آثار فاخرتری را برای دوره‌های بعدی دریافت کند.

کد خبر 719334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.