جشنواره صدای شهر بین‌المللی شود

مدیرکل صدای استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: با توجه به اینکه اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و دارای ظرفیت‌های گردشگری است، امیدواریم جشنواره صدای شهر نیز در عرصه بین‌المللی دیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم شمشیری شامگاه _پنجشنبه، بیست‌ویکم دی_ در اختتامیه جشنواره ملی صدای شهر اظهار کرد: به‌همت مسئولان صدا و سیمای مرکز اصفهان نخستین دوره این جشنواره برگزار و با استقبال خیلی خوبی در کشور روبه‌رو شد.

وی افزود: با توجه به اینکه اصفهان یکی از شهرهای بزرگ کشور و دارای ظرفیت‌های گردشگری است، امیدواریم این جشنواره در یک عرصه بین‌المللی دیده شود.

مدیرکل صدای استان‌های سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: تریبون صدای شهر نیز قابل توجه است و این تجربه و تعامل مناسبی که بین شهرداری و صدا و سیما برای رفع مشکلات شهروندان، اطلاع‌رسانی و آگاهی شهروندان وجود دارد، می‌تواند یک الگو و تجربه خوب برای سایر استان‌ها باشد.

شمشیری تاکید کرد: به نمایندگی از همکاران خود در سازمان صدا و سیما از تمام دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره قدردانی می‌کنم و ورود رادیو اصفهان به ۷۵ سالگی را به تمام فعالان این عرصه تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: امیدواریم رادیو اصفهان به‌عنوان یک رسانه اثرگذار، صمیمی و گرم تعامل خود را به‌صورت مستمر داشته باشد و از این سرمایه بزرگ خود استفاده کند.

کد خبر 719330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.