افتتاح ۲ پروژه‌ عمرانی برای حفظ و پاسداشت هویت تاریخی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری همچون گذر آقا نورالله نجفی و روشنایی میدان امام(ره) را چهارشنبه هفته جاری با هدف حفظ و پاسداشت هویت تاریخی این کلان‌شهر برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان به‌طور مشخص روز چهارشنبه هفته جاری، برگزار می‌شود که طی آن، دو پروژه ویژه بافت تاریخی و میراثی شهر اصفهان را رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: اصفهان شهری تاریخی است و حفظ هویت و میراث گذشتگان برای شهرداری این کلان‌شهر در اولویت بوده است، به همین دلیل پروژه گذر آقا نورالله نجفی که یکی از چالش‌های چند سال اخیر شهرداری بوده است، با تدابیری که اندیشیده شده است و با هدف حفظ بافت تاریخی میدان امام (ره) افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: با رویکرد جدید کارکنان سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان کمک شده است تا به شخصیت تاریخی شهر اصفهان نگاه ویژه‌ای شود.

معرک‌نژاد اضافه کرد: اتفاق دومی که می‌توان از آن به‌عنوان رویداد خوشایند شهر اصفهان یاد کرد، روشنایی میدان امام (ره) است که همیشه دغدغه همشهریان بوده است، زیرا هنگام حضور در این میدان با تاریکی به‌ویژه هنگام شب روبه‌رو می‌شدند.

وی گفت: واحد نگهداری و تعمیرات معاونت خدمات شهری شهرداری طی پروژه‌ای، روشنایی میدان تاریخی امام (ره) را در مراحل مختلف پیگیری کرده است که این پروژه نیز تکمیل شد و می‌توانیم به‌صورت رسمی رونمایی از روشنایی این میدان را که همواره یکی از دغدغه‌های مردم اصفهان بوده است، داشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: امیدوارم این اقدامات در راستای حفظ و پاسداشت هویت تاریخی شهر اصفهان مورد توجه مردم و میراث‌دوستان قرار گیرد.

کد خبر 714852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.