برگزاری کارگاه آموزشی «اصنو» ویژه کارشناسان مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان

مسئول آموزش و فرهنگ‌سازی شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی اصنو (سرا ۱۰) در قالب عملی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار دوره آموزشی برای کارکنان شهرداری برگزار شده است.

رضا فتوح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چارچوب پنجمین دوره از کارگاه‌های تخصصی آموزشی سامانه یکپارچه شهرسازی و درآمد اصنو ویژه کارکنان و مدیران بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان که به هر نحو با این سامانه در ارتباط هستند و در یک مسیر تسهیل‌کننده برای شهروندان خدمت می‌کنند، چندین کارگاه آموزشی از ابتدای دی سال جاری به میزبانی معاونت شهرسازی و معماری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه‌ها به چگونگی ثبت‌نام، ثبت درخواست‌ها و پیگیری امور از طریق سامانه هوشمند اصنو موارد صدور پروانه، بازدید، درآمد املاک و سرویس دسک پرداخته خواهد شد و کارشناسان بخش شهرسازی الکترونیک و درآمد تمام جزئیات مربوط به سرویس‌ها و خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان را برای حاضران ارائه خواهند کرد.

مسئول آموزش و فرهنگ‌سازی شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان هدف از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی را رفع هرگونه ابهام و اینکه تمام کارشناسان مربوطه در این سامانه به صورت شفاف بتوانند با سرعت و کیفیت بهتری به ارائه خدمات به شهروندان بپردازند، دانست.

فتوح با بیان اینکه در این کارگاه‌ها، گروه‌های مخاطب هدف مستقر در مناطق پانزده‌گانه نکات فنی و کاربردی خود در خصوص سامانه اصنو را به صورت موردی و عملی پیش خواهند برد و در این ساختار همه شرکت‌کنندگان به صورت عملی رفع اشکال خواهند کرد، افزود: سامانه هوشمند یکپارچه شهرسازی و درآمد که با عنوان اصنو شناخته می‌شود، خدمتی نوین و ارزشمند برای شهر است که امکان ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک توسط شهرداری اصفهان را فراهم می‌کند.

وی سامانه هوشمند اصنو را یکی از موضوعات مهم و مورد توجه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، با احتساب این دوره، چهار دوره برای آموزش کارشناسان مرتبط با سامانه، همچنین جهت معرفی به مدیران ارشد شهری شهرداری برگزار شده است.

مسئول آموزش و فرهنگ سازی شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه دور پنجم آموزش‌های درون‌سازمانی شهرداری در خصوص سامانه یکپارچه شهرسازی و درآمد اصنو از دوم دی سال جاری آغاز شده است و تا هفدهم دی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها برای بخش‌های مختلف از جمله کارشناسان بازدید، مسئولان فنی و پیگیری دفاتر خدمات پیشخوان منتخب شهرداری، کارشناسان اجراییات، مسئولان، کارشناسان و رؤسای ادارات شهرسازی، کارشناسان نوسازی و محاسبات، کارشناسان طرح تفصیلی، نقشه‌برداران و کارشناسان GIS، انفورماتیک و املاک برگزار خواهد شد.

کد خبر 713965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.