افزایش اعتماد عمومی در گرو گذار از پیمان‌سپاری به مردم‌سپاری است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گذار از پیمان‌سپاری به مردم‌سپاری و طرح ایده شهرداری نسل سوم از مدل‌های جدید حکمرانی مشارکت مبنا است که نتیجه آن افزایش اعتماد عمومی و رضایت مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد ظهر امروز _پنج‌شنبه، بیست‌وسوم آذر_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری که در محل سالن اجتماعات قطار شهری خیابان کاوه برگزار شد، اظهار کرد: انتصابات جدید بر اساس نظر مدیران ارشد و با مشورت آن‌ها انجام می‌شود و پیام این تصمیم شهردار اصفهان، این است که در شهرداری به صورت سیستمی و فرایندمحور کارها مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه همه اعضای شورای اسلامی شهر قدردان زحمات و تلاش‌های مدیران تکریم شده به ویژه مدیر کل سابق برنامه‌ریزی و بودجه هستند، افزود: در این مسیر به سلسله مراتب دانش و تجربه مدیران قبلی اضافه شده است، همچنین شورای اسلامی شهر اصفهان از تمام زحمات آن‌ها تقدیر می‌کند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هر یک از مسئولان در هر نقطه از این سیستم باید خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند تا نتیجه آن رضایت شهروندان باشد، گفت: از مهم‌ترین این خدمات، پاسخگویی صبورانه است که در شهردار اصفهان مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: مدیرانی که به تازگی به سمت‌های جدید منصوب شده‌اند، درون سیستم فعالیت مؤثری داشته‌اند که امیدواریم در هر جایگاهی، منشأ خیر و برکت باشند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: آرزوی تغییر اساسی در شهر و برنامه‌ریزی مشارکت‌محور و توفیق برای تمام مدیران شهری دارم و فلسفه اصلی و وجودی کار مسئولان باید خدمت باشد و پاداش اصلی از سمت خداوند و شهروندان است.

نباتی‌نژاد گفت: گذار از پیمان‌سپاری به مردم‌سپاری و طرح ایده شهرداری نسل سوم از مدل‌های جدید حکمرانی مشارکت مبنا است که نتیجه آن افزایش اعتماد عمومی و رضایت مردم است.

وی با بیان اینکه از دیگر اولویت‌های این مسیر شفافیت و تحقق حکمرانی مشارکت‌مبنا است که با برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو می‌توان به این مهم دست پیدا کنیم، افزود: شهروندان علاوه بر دارا بودن حقوق شهروندی، باید در تمام امور با شهرداری همکاری داشته باشند.

کد خبر 712064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.