اجرای طرح دیوارنگاره حدفاصل میدان آزادی تا میدان ارتش اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: این منطقه حدفاصل میدان آزادی تا میدان ارتش را برای اجرای دیوار نگاره جانمایی کرده که هم‌اکنون در مرحله اجرا است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دیوارنگاره یکی از کاربردی‌ترین ابزار ارتباطی است که کمک می‌کند از طریق آن پیام، مفهوم، شعار و فرهنگ به شکل قابل قبولی به مخاطب منتقل شود.

وی افزود: «دیوارنگاری» تصویر کردن نقش‌ها، اشکال، حرف‌ها، نشانه‌ها، نمادها، الگوها و کلمه‌ها روی دیوارهای مکان عمومی است که شهروندان با قوه بینایی خود آن را درک و تحلیل می‌کنند. به عبارتی دیگر دیوارنگاری علاوه بر پیام‌رسانی می‌تواند فرهنگ یک شهر را احیا کند یا به آن شهر هویت ببخشد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: این منطقه حدفاصل میدان آزادی تا میدان ارتش را برای اجرای دیواره نگاره جانمایی کرده که هم‌اکنون در مرحله اجرا است.

اجرای طرح دیوارنگاره حدفاصل میدان آزادی تا میدان ارتش اصفهان

کارگر گفت: ضلع جنوبی دیوارنگاره و هنر شهری بلوار ارتش به مساحت ۵۰۰ متر مربع انجام شده است و هم‌اکنون ضلع شمالی آن با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با اعتبار چهار میلیارد ریال و طرح گل و مرغ در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: واحد زیباسازی شهرداری این منطقه تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا با انجام اقدامات زیبایی‌شناسی و استفاده از هنر دیوارنگاره بیان مفاهیم را در سطح منطقه پیاده‌سازی کند.

کد خبر 711589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.