برگزاری همایش ورزش پهلوانی با عنوان شهیدان، پهلوانان تا ابد زنده در نصف جهان

همایش ورزش پهلوانی با عنوان شهیدان، پهلوانان تا ابد زنده امروز در سالن گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همایش ورزش پهلوانی با عنوان شهیدان، پهلوانان تا ابد زنده امروز در سالن گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.

کمال حیدری معاون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان، جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مصطفی نباتی نژاد عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از جمله میهمانان این مراسم بودند.

اصفهان در زمینه ایثار، شهادت و ورزش درخشان بوده است

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان این مراسم اظهار کرد: برنامه خوب و با کیفیتی را با استقبال خوب از سوی مردم شاهد بودیم. ۲۵ آبان سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان را گرامی می‌داریم. به مناسبت این روز و این هفته برنامه‌های متعدد ورزشی و اثر گذار در میان مردم به همت خوب شهرداری اصفهان و سپاه صاحب الزمان و همه کسانی که همراهی کردند برگزار شد.

برگزاری همایش ورزش پهلوانی با عنوان شهیدان، پهلوانان تا ابد زنده در نصف جهان

وی افزود: برنامه شهیدان، پهلوانان تا ابد زنده به یاد ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان و ۳۷۰ شهید روز ۲۵ آبان در سالن گلزار شهدا اصفهان برگزار شد. نکته اساسی این برنامه حضور ورزشکاران جوان، نوجوان و نونهال در کنار پهلوانان با سابقه و مو سپید این رشته بود.

محمدی تصریح کرد: همه اینها در یک قاب است که آن قاب هم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ غنی اصفهان است، اصفهان همیشه در زمینه ایثار و شهادت و همچنین ورزش حرف برای گفتن داشته است و باعث شده تا همیشه در کشور اصفهان سرآمد باشد.

ایثار شهدا امنیت امروزه را به همراه داشته است

کمال حیدری، معاون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان در پایان این مراسم اظهار کرد: به پاسداشت ۲۵ آبان این برنامه برگزار شد. ایثار شهدا امروزه امنیت را برای ما به همراه داشته است به همین خاطر به دلیل این ایثار برنامه شهیدان، پهلوانان تا ابد زنده در سالن گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.

کد خبر 704898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.