حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیش از آغاز مجمع با تاکید بر اینکه بعد از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و برنامه‌های مدونی که تعیین شد. امروز شاهد مجمع انتخاباتی صالحی خواهیم بود تا برنامه‌های دقیقی برای رشد و پیشرفت این ورزش به کمک هیئت و کمینه‌های آن داشته باشیم، اظهار کرد: استان ظرفیت خوبی در ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی دارد. چند روز گذشته نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتور همچنین ضرفیت‌هایی که در پیست استان وجود دارد مبین ظرفیت بالای رشته اتومبیل‌رانی و موتورسواری در استان است. جایی که پتانسیل و استعداد زیاد باشد و شرایط خاصی بر آن حاکم باشد، اتفاقات و موارد خاص رخ می‌دهد و مدیریت آن باید ویژه‌تر باشد. می‌طلبد که همه اعضای آن جامعه با همدلی و وحدت مسیر بالندگی، پیشرفت و توسعه طی شود، به‌طور قطع اتحاد بین جامعه این ورزش بود در ادامه موجب رقم خوردن اتفاقاً خاص خواهد شد.

وی افزود: دیدگاه اداره کل دیدگاهی حمایتی است و در نگاه دوم بعد نظارتی دارد. پیگیر اتفاقاتی که موجب پیشرفت این رشته در استان می‌شود، خواهیم بود. امیدواریم خروجی این مجمع و انتخاب رئیس و هیئت رئیسه راه را برای ورزشکاران هموار کند تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی و شکوفایی ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان باشیم. فدراسیون بسیار تسهیلگر است و مدیریت شخص مازیار ناظمی در فدراسیون و نظارتی که بر هیئت‌های استانی دارد قطعاً همراه ما خواهد بود تا بتوانیم اتومبیل‌رانی و موتورسواری را در استان گسترش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدت قابل توجهی این هیئت ورزشی با سرپرست اداره می‌شد که زیبنده جایگاه این ورزش نبود، اما همه افرادی که در ادوار گذشته مسئولیت داشته‌اند، به نوبه خود برای خیاط و فعالیت این هیئت تلاش کرده‌اند. امیدوارم بعد از این مجمع همه یک‌صدا و یک‌دل بایستیم تا ورزش اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان به بالاترین افتخارات برسد.

وی تاکید کرد: برگزاری مجمع و سروسامان گرفتن هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی برای تعداد زیادی که منافع و سودشان به خطر می‌افتد، خوشایند نیست.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سیدمرتضی حسینی آذرخوارانی و ۱۵ رأی مأخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به‌عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

سپس انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد و زهرا پیکان پور با ۱۵رأی به عنوان نایب رئیس، محمد رضوانی با ۱۰ رأی به عنوان خزانه دار، محمدرضا شهابی با ۱۵ رأی به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شده و علی اکبر عبدالهی و ناصر حسینی با هشت رأی حائز شرایط عضویت در هیئت رئیسه نشدند.

کد خبر 750716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.