توجه به ارزش‌های انقلابی منجر به پایداری فعالیت ورزشی باشگاه‌ها می‌شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: آنچه که پایداری را به یک مجموعه‌ ورزشی می‌دهد توجه به ارزش‌های دینی، انقلابی، ملی، اخلاقی، انسانی، رفتار جوانمردانه و روحیات فرهنگی است.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی سپاهان در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده شهدای مقاومت و ورزشکاران اصفهانی که برابر نمایندگان رژیم‌صهیونیستیحاضر به مسابقه نشدند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بالندگی و پویایی ورزش و همچنین بخش عمده روح واقعی ورزش، شامل ارزش‌ها، فرهنگ، اخلاق، همچنین ویژگی‌های اخلاقی است. در ذات فعالیت‌های ورزشی، آنچه که پایداری را به یک مجموعه ورزشی می‌دهد، توجه به ارزش‌های دینی، انقلابی، ملی، اخلاقی، انسانی، رفتار جوانمردانه و روحیات فرهنگی است.

وی افزود: باشگاه سپاهان با قدمت ۷۰ ساله، آغازین روزهای تولد خود در سال ۱۳۳۲ با آمیختگی با مسائل فرهنگی پیگیری کرده است و طبیعی است که در ادامه آن و طی سال‌های اخیر نیز توجه به مسائل فرهنگی به‌عنوان یک باید و ضرورت و یک روح بالنده برای مجموعه همراه و همگام بوده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: ورزشکاران ویژگی‌های اخلاقی، ارزش‌های انسانی، ملی، دینی و ایمانی را در کنار قدرتمندی خود داشته باشند. شاهد یک مراسم ارزشمند از شهرداری اصفهان بودیم که به زنان و مردانی که با بزرگ‌منشی در مسابقات حضور پیدا کردند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر ورزشکاران رژیم‌صهیونیستی قرار نگرفتند، ارج نهاده شد.

محمدرضا ساکت در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که جوانمردان اصلی هستند و بهترین افتخارات خود را وا نهاده و میدان نبرد را ترک کردند، نشان دادند همگام مظلومان هستند و قلب‌هایشان برای مردم فلسطین و همه مردم مظلوم جهان می‌تپد.

کد خبر 704639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.