منتظر رای بازی سپاهان - الاتحاد هستیم / از استقلال شکایت نمی‌کنیم +فیلم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: معتقدم باید فضای ورزش کشور سالم و به دور از هرگونه حاشیه‌سازی باشد به‌همین علت راجع‌به اتفاقات اخیر پرسپولیس و استقلال درخصوص عبور آبی‌ها از سقف قرارداد شکایتی انجام نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت در حاشیه جشن ۷۰ سالگی باشگاه سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران راجع‌به این مراسم ویژه اظهار کرد: همایش خانواده بزرگ سپاهان را برگزار کردیم، روز گذشته برنامه میثاق با شهدای ایران‌اسلامی و تکریم به پیشگاه مردم فلسطین و غزه در محل گلستان‌شهدای استان اصفهان انجام شد و تلاش کردیم معرفی کامل باشگاه سپاهان صورت بگیرد.

وی افزود: در سال ۱۳۳۲ ظهور پدیده‌ای به‌نام شاهین و سپس سپاهان، سیمان سپاهان و فولادمبارکه سپاهان سردمدار ورزش قهرمانی و افتخارآفرینی شد تا به‌عنوان یک باشگاه ورزشی در رشته‌های مختلف فعال باشیم. سال گذشته در ۲۷ رشته، ۸۵ تیم ورزشی و دو هزار و ۱۱۲ ورزشکار در بخش بانوان و آقایان در سپاهان حضور داشتند و همچنین ۱۳۰ ورزشکار خانم و آقا به تیم‌های ملی رشته‌های مختلف دعوت شدند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: مراسم امروز بزرگداشتی برای بنیان‌گذاران باشگاه بزرگ سپاهان و همچنین مدیران و ورزشکارانی که سال‌های متمادی برای اعتلای‌نام این باشگاه تلاش کردند بود و با حضور بخشی از تیم‌های ورزشی و بخشی از میهمانان مراسم ویژه‌مان برگزار شد. امیدوارم در روند فعالیت رشته‌های ورزشی باشگاه سپاهان بتوانیم با سربلندی مسیر خودمان را به‌عنوان یک قطب ورزشی کشور دنبال کنیم.

محمدرضا ساکت راجع‌به رأی بازی برگزارنشده سپاهان و الاتحاد نیز تصریح کرد" هنوز هیچ‌گونه رأی و نظری از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است؛ مسائل حقوقی این ماجرا از سوی مدیران حقوقی باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر مبادی بین‌المللی دنبال می‌شود. به‌این دلیل که هنوز رأی صادر نشده اجازه دهید پلن و برنامه‌ریزی‌های آینده‌مان درخصوص شکایت به دادگاه ورزش عالی (CAS) را عنوان نکنیم اما فعلاً چیزی دست ما نیست.

وی درباره کسر سه‌امتیاز از باشگاه سپاهان و رأی کمیته استیناف نیز گفت: همچنین منتظر رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخصوص کسر چهار امتیاز از تیم فوتبال سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر هستیم؛ دلایل تقدیم شده و در جهت احقاق حقوق‌مان پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم. امیدوار هستیم مسیر موفقیت و سربلندی‌مان دنبال کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درخصوص ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی باشگاه استقلال و شکایت باشگاه پرسپولیس از همشهری‌اش اظهار کرد: طبق آنچه که فدراسیون فوتبال اعلام کرده درباره سایر باشگاه‌های لیگ برتری هیچ‌گونه صحبتی انجام نمی‌دهیم و اگر موضوعی مربوط به هر باشگاهی باشد آن را به‌صورت مکتوب برای سازمان‌لیگ ارسال خواهیم کرد.

محمدرضا ساکت در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا مبنی‌بر شکایت سپاهان از استقلال به‌علت عبور از سقف قرارداد عنوان کرد: درخصوص قراردادهای بازیکنان استقلال نظری ندارم چرا که قرار نیست هر روز فضای کشور و فوتبال را ملتهب کنیم. در ارتباط با مسائل کاری هیچ‌گونه مسئله‌ای را در فضای رسانه‌ها اعلام نمی‌کنیم چرا که معتقدیم باید یک فضای ورزشی سالم دور از هرگونه حاشیه‌سازی رسانه‌ای وجود داشته باشد.

کد خبر 699416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.