تراکتور، آریا و یحیی در جمع برترین‌​های هفته هفتم

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که تراکتور تیم هفته و آریا یوسفی بهترین بازیکن هفته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال سرخابی‌های تهران به لطف بردهای اقتصادی که به دست آوردند، در تیم منتخب هفته در مجموع سه بازیکن دارند، اما سپاهان و تراکتور که با چهار گل رقبای خود را پشت سر گذاشتند، از این حیث وضعیت بهتری دارند و در مجموع پنج بازیکن این دو تیم به تیم منتخب هفته راه پیدا کردند. آریا یوسفی، وینگر چپ سپاهان برابر صنعت نفت به لطف دو پاس گل و یک گل در این بازی بهترین بازیکن هفته شد و یحیی گل‌محمدی نیز به لطف برد تیمش در حساس‌ترین بازی هفته، بهترین مربی هفته لقب گرفت. تراکتور نیز که در یک دیدار خارج از خانه سخت به پیروزی پرگل رسید، بهترین تیم هفته بود.

نتایج هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر یک - ذوب‌آهن دو

آلومینیوم صفر - تراکتور چهار

استقلال خوزستان صفر - پیکان یک

هوادار صفر - فولاد یک

مس رفسنجان صفر - استقلال یک

سپاهان چهار - صنعت نفت یک

ملوان یک - نساجی صفر

پرسپولیس یک - گل‌گهر صفر

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: سپاهان چهار - صنعت نفت یک

حدود یک هفته پس از دیدار لغو شده و جنجالی سپاهان و الاتحاد، این بار سپاهان میزبان صنعت نفت بود و موفق شد با ارائه یک بازی تهاجمی و روان با چهار گل از سد صنعت نفت بگذرد. دیدار سپاهان که در حضور حدود ۱۰ هزار هوادار برگزار می‌شد، گل‌های زیبایی داشت و البته درخشش بازیکنان آکادمی سپاهان یعنی آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد نیز در آن جالب توجه بود.

تیم هفته: تراکتور

تراکتور در یکی از دیدارهای سخت خارج از خانه خود در اراک موفق به پیروزی پرگل برابر آلومینیوم شد. این چهارمین برد متوالی تراکتور بود که با چهار گل از چهار بازیکن مختلف به‌دست آمد و حالا تراکتور بعد از دو شکست برابر سپاهان و پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ به روزهای خوب خود بازگشته است و در جمع مدعیان قهرمانی قرار گرفته است.

سرمربی هفته: یحیی گل‌محمدی (پرسپولیس)

حساس‌ترین دیدار هفته جدال بین دو تیم مدعی بود که از این نبرد سخت تیم یحیی گل‌محمدی بود که با سه امتیاز بیرون آمد. یحیی که خوب می‌داند در دیدارهای حساس چگونه با حداقل گل سه امتیاز را از آنِ خود کند، بار دیگر در این زمینه موفق بود تا تیمش به لطف کسر امتیاز از سپاهان دوباره به صدر جدول برسد.

دروازه‌بان هفته: سیدحسین حسینی (استقلال)

دیدار خارج از خانه سخت استقلال مقابل مس رفسنجان با کلین‌شیت سیدحسین حسینی برای استقلال همراه بود. این کلین شیت که با گل به‌خودی مدافع مس رفسنجان همراه شد ارزش سه امتیاز برای آبی‌پوشان داشت تا شاگردان نکونام با ۱۲ امتیاز به رقابت قهرمانی ادامه دهند.

خط دفاعی: دانیال اسماعیلی‌فر (پرسپولیس)، عارف آقاسی (تراکتور)، محمدحسین مرادمند (استقلال)، میلاد باقری (ملوان)

درخشش در خط دفاع و یک پاس گل مورد مشترک دانیال اسماعیلی‌فر و عارف آقاسی بود، دو بازیکنی که بهترین بازیکنان تیمشان به ترتیب برابر گل‌گهر و آلومینیوم بودند. میلاد باقری نیز که علاوه بر تأثیر در بسته ماندن دروازه ملوان برابر نساجی، تک گل پیروزی بخش این تیم در دقیقه ۹۲ را به ثمر رساند سزاوارانه در تیم برتر هفته جای گرفت. علاوه بر این باید به محمد حسین مرادمند نیز اشاره کرد که در جریان پیروزی و کلین شیت با ارزش استقلال در خانه مس رفسنجان، بالاترین امتیاز را گرفت و بهترین بازیکن تیمش بود.

خط میانی: ریکاردو آلوز (تراکتور)، سبحان خاقانی (ذوب‌آهن)، آریا یوسفی (سپاهان)، رضا اسدی (سپاهان)

ریکاردو آلوز و سبحان خاقانی که این هفته علاوه بر بازی خوب در خط هافبک پاس گل هم دادند، جزو نفرات برتر تیم خود قرار گرفتند تا به تیم برتر هفته راه پیدا کنند. اما بهترین بازیکن هفته کسی نبود جز آریا یوسفی که در جریان برتری چهار بر یک سپاهان برابر صنعت نفت دو پاس گل داد و یک گل به ثمر رساند. رضا اسدی نیز در ادامه فرم خوب خود در آغاز فصل با به ثمر رساندن پنجمین گل متوالی در پنجمین بازی جزو نفرات برتر سپاهان در دیدار با صنعت نفت بود.

تراکتور، آریا و یحیی در جمع برترین​های هفته هفتم

خط حمله: محمدجواد محمدی (ذوب‌آهن)، عیسی آل‌کثیر (سپاهان)

انتخاب مهاجمان برتر هفته کار سختی نبود زیرا محمدی و آل‌کثیر مهاجمان دو تیم اصفهانی به ترتیب برابر شمس آذر و صنعت نفت دو گل به ثمر رساندند تا به راحتی به تیم برتر هفته راه پیدا کنند. در این هفته مهدی عبدی و عارف رستمی نیز عملکرد خوبی در خط حمله تراکتور داشتند و شهاب زاهدی نیز که گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند، دیگر مهاجم خوب هفته بود.

تراکتور، آریا و یحیی در جمع برترین​های هفته هفتم

گل هفته: شهاب زاهدی (پرسپولیس)

هرچند گل‌های رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر، مهاجمان سپاهان به صنعت نفت زیبا بود، اما تک‌گل سه امتیازی شهاب زاهدی که روی ارسال از سمت راست و تأثیر بی‌نقص زاهدی روی توپ به ثمر رسید زیباترین گل هفته بود. این گل را در ادامه مشاهده می‌کنیم:

سوژه هفته: اشتباه عجیب داوری به سود پرسپولیس

در حالی که دیدار پرسپولیس و گل گهر تا دقیقه ۶۳ با یک گل به سود سرخ‌پوشان دنبال می‌شد، روی یک صحنه گل‌گهر موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند، اما اشتباه فاحش داوری و تشخیص ندادن اینکه توپ کاملاً از خط رد شده است، باعث شد پرسپولیس پیروز میدان بماند و با حفظ همان گل سه امتیاز جنجالی بازی را کسب کند.

کد خبر 694202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.