برقراری بیش از ۲میلیون تماس با سامانه ۱۱۰ در ۶ ماه گذشته

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در ۶ ماه گذشته بالغ بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ گرفته شده است که ۹۱۲ هزار مورد از این تعداد خدمات انتطامی و تشکیل پروند قضائی را در پی داشته است، نظرسنجی مردم اصفهان با ۹۷ درصد رضایت روبرو بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان پور، ظهر امروز _جمعه، چهاردهم مهرماه_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان، ضمن گرامیداشت هفته انتظامی، اظهار کرد: هفته انتظامی فرصت مناسبی است تا خدمات و مجاهدت‌های انتظامی استان به سمع و نظر مردم اصفهان برسد، هدف سربازان انتظامی استان ایجاد امنیت پایدار در سطح استان است؛ اهمیت وجود امنیت برای همه مردم قابل لمس است، پس باید با تلاش شبانه‌روزی همراه با سایر ارگان‌ها در راستای ایجاد امنیت تلاش خود را به کار گیریم، هفته انتظامی با شعار شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگذار شروع کرده است.

وی افزود: از جمله خدمات ارزنده نیروی انتظامی استان ایجاد و تقویت سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ است، با تقویت این سامانه سطح خدمات‌رسانی شبانه‌روزی افزایش یافت، مردم بلافاصله بعد از تماس با این سامانه اعلام نیاز می‌کنند و از سرویس‌دهی نیروهای خدوم پلیس بهره‌مند خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در ۶ ماه گذشته بالغ بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ گرفته شده است که ۹۱۲ هزار مورد از این تعداد خدمات انتطامی و تشکیل پروند قضائی را در پی داشته است، یک میلیون و ۲۰۰ هزار مورد با مشاوره تلفنی برطرف شده است که براساس نظرسنجی مردم اصفهان با ۹۷ درصد از رضایت روبرو بوده است.

وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت فضای مجازی و حضور مجرمانه در این عرصه، در این راستا توجه خاصی از سوی انتظامی استان به این موضوع انجام شده است.

کد خبر 693362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.