تمهیدات انتظامی و ترافیکی بازی فوتبال سپاهان و الاتحاد عربستان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تمهیدات انتظامی و ترافیکی این فرماندهی به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مسابقه فوتبال جام باشگاه های آسیا بین تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: با توجه اینکه فردا شب بازی حساس و بین‌المللی بین تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان از سری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، به همین منظور تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این بازی اندیشیده شده است تا شاهد برگزاری مسابقه‌ای عاری از کوچک‌ترین مشکل و حاشیه باشیم و بهترین میزبانی را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه فردا از تمام ظرفیت‌ها و توان موجود برای تأمین نظم و امنیت مطلوب این بازی استفاده خواهد شد، افزود: طرح تأمین این مسابقه در سه محور قبل، حین و بعد از برگزاری مسابقه تهیه شده که توسط نیروهای سخت‌کوش انتظامی، یگان ویژه و پلیس راهور به اجرا گذاشته می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش همکاران در مجموعه انتظامی استان اصفهان و سایر بخش‌ها و دست‌اندرکاران این مسابقه در راستای تأمین نظم و امنیت مطلوب این بازی اقدامات لازم انجام شود و فردا شاهد پویایی و نشاط جمعی بین مردم استان به ویژه جوانان باشیم.

وی با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی مقطعی در مسیر تردد تیم‌ها و اطراف محل برگزاری مسابقه ادامه داد: انتظار می‌رود شهروندان به ویژه تماشاگران و هواداران همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و با همکاری بتوانیم تصویری زیبا از فرهنگ ایرانی اسلامی خود به نمایش بگذاریم و با میزبانی خوب خود به الگویی برای سایر تیم‌ها تبدیل شویم.

کد خبر 692115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.