مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به تمرین سپاهان رفت+ تصاویر

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل کارخانه فولادمبارکه به‌همراه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان از تمرین امروز طلایی‌پوشان بازدید کرد.

به گزارش ایمنا، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولادمبارکه عصر امروز _ پنج‌شنبه بیست‌وسوم شهریورماه_ به‌همراه محمدرضا ساکت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان در تمرین تیم فوتبال سپاهان حضور پیدا کردند.

محمدیاسر طیب‌نیا در جریان این دیدار اظهار کرد: انتظار ما این است که تیم با تمام توان فنی و تاکتیکی خود در میدان حاضر شود و بدون توجه به حواشی، فکر و ذکر اعضای تیم باید فقط بازی‌های آینده باشد. ما پاسخ خود را در میدان بازی می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به تمرین سپاهان رفت+ تصاویر

وی افزود: شعار ما شفافیت است و واقعاً همین‌طور نیز هست و قانون‌مدار هستیم و احقاق حقوق خود را از مبادی ذیربط پیگیری می‌کنیم. اتحاد و انسجام بین هواداران و تیم مهم‌ترین سرمایه باشگاه سپاهان است؛ حامی تیم بوده و هستیم و به‌عنوان مدیرعامل فولاد مبارکه و به‌عنوان یک اصفهانی می‌گویم تیم سپاهان را دوست دارم و حامی این تیم بوده، هستم و خواهم بود.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای فصل گفتیم امسال یک رقابت ترکیبی داریم که در صحنه‌های مختلف می‌تواند تکرار شود. در بازی‌های ابتدایی لیگ هماهنگی و اجرای یک فوتبال متفاوت را در زمین از بازیکنان و کادر فنی شایسته تیم شاهد بودیم.

در پایان این دیدار صمیمانه نیز برخی بازیکنان سپاهان از جمله محمد کریمی، پیام نیازمند و رامین رضائیان به‌نمایندگی از سایر بازیکنان صحبت کردند و این قول را دادند که اتحاد و همدلی بازیکنان با اتفاقات اخیر بیشتر از گذشته شده و همه تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام دهند.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به تمرین سپاهان رفت+ تصاویر

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز از اهمیت همه بازی‌های پیش‌رو سخن گفت و معتقد بود همه اعضای تیم باید به یکدیگر کمک کنند تا بهترین عملکرد را به دور از حواشی داشته باشند.

کد خبر 687557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.