راه‌اندازی کمیته مشترک گردشگری سلامت در کرمان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از راه‌اندازی کمیته مشترک گردشگری سلامت با حضور دست‌اندرکاران این حوزه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، محمدعلی کدوری با اشاره به برگزاری جلسه کمیته راهبردی سلامت استان کرمان، اظهار کرد: کمیته مشترک سلامت استان با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه گردشگری سلامت و با حضور دستگاه‌هایی همچون استانداری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه افزایش مراکز درمانی دارای مجوز IPD و همچنین افزایش تعداد گردشگران سلامت ورودی به استان از دیگر اهداف این کمیته است، افزود: استان کرمان با توجه به قابلیت‌هایی که در زمینه امکانات پزشکی و درمانی و سایر زیرساخت‌های حوزه گردشگری سلامت دارد می‌تواند به یکی از استان‌های مطرح در این حوزه تبدیل شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان‌های مهرگان و راضیه فیروز دارای مجوز IPD هستند و به تازگی هم مدیریت بیمارستان باهنر کرمان آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده است.

کدوری با اشاره به سرمایه‌گذارهای شرکت هواپیمایی ماهان در حوزه گردشگری استان خاطرنشان کرد: این شرکت بزرگ به تنهایی می‌تواند در زمینه جذب توریست سلامت از کشورهای همسایه کمک زیادی به استان کرمان کند.

کد خبر 687276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.