پاسخگویی دو ساعته استاندار اصفهان به درخواست‌های مردمی در سامانه سامد

استاندار اصفهان با حضور در سامانه ارتباط مردمی سامد، به سوالات مردم استان به صورت تلفنی پاسخ داد.

به گزارش ایمنا، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان صبح امروز _سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور در سامانه ارتباط مردمی سامد، به صورت تلفنی پاسخگوی پرسش‌های مردمی بود.

سیدرضا مرتضوی در چهارمین حضور خود در سامانه سامد در سال جاری اظهار کرد: در هفته بزرگداشت دولت، با برنامه‌ریزی اداره کل بازرسی استانداری مقرر شد مدیران کل، فرمانداران و شهرداران مرکز شهرستان‌ها در سامانه سامد حضور پیدا کنند و در کنار ملاقات‌های حضوری که برای دیدار مردم برنامه‌ریزی می‌کنند، به صورت تلفنی نیز پاسخگوی درخواست‌های مردمی باشند.

وی ادامه داد: در سامد امروز مردم خوبمان از ۱۴ شهرستان تماس داشتند و این توفیق نصیب ما شد تا به ۲۳ تماس تلفنی در مدت زمان دو ساعت پاسخ دهیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در چارچوب این برنامه به منظور بررسی موردی مسائل مردم با مدیران کل و فرمانداران استان نیز تماس داشتیم تا امور در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و بررسی شود.

وی گفت: عمده مسائلی که امروز مطرح شد در خصوص مسکن، اشتغال یا وام‌های خوداشتغالی بود که به هر تماس تلفنی به صورت موردی رسیدگی شد.

سامانه ارتباطی سامد با شماره تلفن ۱۱۱ از جمله کانال‌های ارتباطی مردم با مسئولان است، به‌طوری که از هر نقطه از کشور که با این شماره تماس گرفته شود، به‌طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می‌شود.

سامانه سامد با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد، همچنین پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است.

رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای حل مشکلات موجب شده است تا به شیوه‌های مختلف پاسخگو و پیگیر مسائل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش‌ها برای خدمت‌رسانی بهینه دولت به مردم است.

کد خبر 683667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.