گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو ناقص است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیسیون کشاورزی دارای نواقصی است که در این راستا ضرورت دارد کارشناسان و متخصصان حوزه آب بدون جانب داری با توجه به اصول عادلانه حکمرانی آب به اصلاح این گزارش بپردازند.

زهرا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در انتقال آب بین حوضه‌ای اظهار کرد: شاهدیم که در این گزارش بخش‌هایی از تنش آبی استان اصفهان دیده نشده و گزارش به صورت یک طرفه و جانب‌دارانه تنظیم و ارائه شده است.

وی افزود: برخی از بندهای گزارشی که امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد، دارای گرایش‌های قومیتی است؛ بر همین اساس ضرورت دارد این گزارش ناعادلانه کمیسیون کشاورزی اصلاح شود و واقعیت‌ها را لحاظ کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این گزارش بر مجوز برخی پروژه‌های غیرقانونی انتقال آب تاکید شده است، اما پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه در جدول گزارش بدون مجوز ذکر شده است.

وی ادامه داد: به‌طور قطع این گزارش دارای نواقصی است که در این راستا ضرورت دارد کارشناسان و متخصصان حوزه آب بدون جانب‌داری با توجه به اصول عادلانه حکمرانی آب به اصلاح این گزارش بپردازند.

کد خبر 681916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.