هوشمندی نیوکاسل با تابلوهای دیجیتال اینترنت فوق پرسرعت رایگان

نیوکاسل در انگلستان میزبان هفت مرکز دیجیتالی جدید است که امکان بهره‌مندی شهروندان بیشتر را به اینترنت فوق پرسرعت فراهم می‌آورد. فراهم آوردن امکان تبلیغات و نقشه‌های دیجیتالی نیز از دیگر مزایای این تابلوهای هوشمند شهری است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مراکز دیجیتالی جدید نیوکاسل علاوه بر افزایش دسترسی شهروندان به اینترنت فوق پرسرعت، از قابلیت نمایش اطلاعات مربوط به مسیریابی در داخل شهر و شارژ سریع وسایل الکترونیکی نیز برخوردار است. جالب است بدانید که ساکنان نیوکاسل می‌توانند از خدمات این مراکز به‌طور رایگان بهره ببرند و حتی به برقراری تماس‌های ضروری خود از طریق آن‌ها، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بپردازند. در واقع این سازه‌های دیجیتالی کاربری کیوسک‌های تلفن سنتی را که تنها با سکه عمل می‌کرد دارد، با این حال خدمات خود در این زمینه به‌طور رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

ارائه نقشه‌های دیجیتالی برای کمک به گردشگران شهر به منظور یافتن مقاصد خود یا جاذبه‌های دیدنی شهر از دیگر قابلیت‌های مراکز دیجیتالی نیوکاسل به‌حساب می‌آید.

هوشمندی نیوکاسل با تابلوهای دیجیتال اینترنت فوق پرسرعت رایگان

بهبود ارتباطات اینترنتی در نیوکاسل

مراکز دیجیتالی نیوکاسل به شکل سازه‌های دارای صفحه‌های نمایش یا تابلوهای هوشمند در خیایان‌های شهر نصب شده است که مدیران هدف از به‌کارگیری آن‌ها را بهبود برقراری ارتباطات اینترنتی و افزایش دسترسی شهروندان به اینترنت فوق پرسرعت رایگان به عنوان بخشی از رویکرد بریتانیا برای کاهش شکاف دیجیتالی معرفی کرده‌اند. مدیران نیوکاسل در نظر دارند امکان نمایش تبلیغات کسب و کارهای کوچک شهر را که برای پرداخت هزینه‌های سنگین در این زمینه به منظور رونق اقتصاد خود با مشکل مواجه هستند، به طور رایگان فراهم بیاورند. در این راستا، فضایی برای انجام تبلیغات کسب و کارهای کوچک شهر در مراکز دیجیتالی جدید به ارزش هفت میلیون و ۵۰۰ هزار پوند توسعه داده خواهد شد و صاحبان این مراکز تجاری خواهند توانست بدون پرداخت هزینه، مشاغل خود را به شهروندان معرفی کنند که این امر به سهم خود می‌تواند در رونق اقتصادی نیوکاسل و جبران هزینه صرف شده برای خرید مراکز دیجیتالی جدید نقش مهمی ایفا کند.

هوشمندی نیوکاسل با تابلوهای دیجیتال اینترنت فوق پرسرعت رایگان

کد خبر 680054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.