باید صبور باشیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم/ تمرینات پیش‌فصل را دیر آغاز کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم ما همچون ملوان تمرینات پیش‌فصل را دیر آغاز کرد اما باید صبور بود چرا که زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی امروز_ سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ در فاصله یک‌روز مانده به تقابل گاندوها در برابر ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته نخست فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که دوباره در خدمت مردم عزیز خطه گیلان و شهر بندرانزلی هستم؛ بازی اول در فصل جدید دشوار خواهد بود چرا که هر دو تیم، ترکیب جدیدی دارند.

وی در ادامه افزود: از ملوان شناخت چندانی ندارم، البته نسبت به تفکرات سرمربی و بازیکنان ملوان شناخت متوسطی دارم. خودمان هم تیمی نسبتاً تازه و جوان داریم و سعی‌مان بر این است تیم پویایی روانه مسابقات فصل جدید کنیم. باید صبور باشیم چرا که رسیدن به نقاط و شرایط آرمانی زمان خواهد برد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: ما و ملوان در بین تیم‌هایی بودیم که خیلی دیر پیش‌فصل را شروع کردیم و به‌همین دلیل زمان می‌برد که هر دو تیم به کیفیت مطلوب‌تری برسند. امیدواریم این اتفاق برای هر دو تیم در سریع‌ترین زمان رخ بدهد. شرایط آب و هوایی شامل تمام شهرها می‌شود اما باید بازی کنیم و تمهیدات درستی را برای این ماجرا در نظر بگیریم.

کد خبر 678624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.