انتخابات به کمک احزاب به یک اقدام شیشه‌ای تبدیل شود

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، به طور کامل مردمی برگزار می‌شود، گفت: انتخابات باید به کمک احزاب به یک اقدام شیشه‌ای تبدیل شود تا مردم بتوانند آن را به وضوح مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان نثاری امروز _یک شنبه پانزدهم مردادماه_ در نشست احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اصفهان اظهار کرد: بنده به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان و البته تمام همکارانم در باقی حوزه‌های اجرایی نسبت به ۲۴ هزار شهیدی که اصفهان تقدیم نظام و انقلاب کرده است و تمام مردم شریف این استان مسئول هستیم.

وی افزود: زمانی که برای انتخابات تأیید صلاحیت‌ها انجام می‌شود، نکته مهم آن است که جریانات بررسی نمی‌شود بلکه این صلاحیت آدم‌ها است که در این عرصه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه هنگام تشکیل ۲۸ هیئت اجرایی در استان باید عدالت رعایت شود، تصریح کرد: از این نشست‌ها باید پیام عدالت دریافت شود و افراد در این جلسات با اندیشه‌ای بازتر و سینه‌ای فراخ‌تر به موضوع نگاه کنند، چراکه افکار متفاوت است و مجلس بنا به فرموده حضرت امام (ره) باید عصاره فضائل ملت باشد.

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان باید ۳ هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رأی دایر شود، گفت: تمام این شعب برای استفاده از فن‌آوری‌های روز به زیرساخت نیاز داشته و در هر شعبه اخذ رأی حدود ۲۰ نفر عامل اجرایی حضور دارد.

جان‌نثاری با بیان اینکه باید این عملیات سنگین را در ستاد انتخابات کشور در استان اداره کنیم، تاکید کرد: وجود امنیت در این جریان و سلامت انتخابات باید صد در صد باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: فرایند انتخابات باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مردم از ما این موضوع را بپذیرند و در این جشن سیاسی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، به طور کامل مردمی برگزار می‌شود، گفت: انتخابات باید به کمک احزاب به یک اقدام شیشه‌ای تبدیل شود تا مردم بتوانند آن را به وضوح مشاهده کنند.

جان‌نثاری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در تمام فرایند انتخابات حضور داشته باشند، ادامه داد: برای اطلاع از نتیجه جلسات ستاد انتخاباتی استان یا از رسانه‌ها برای حضور در این جلسات دعوت به عمل خواهد آمد یا نتیجه از طریق روابط عمومی و سازمان صدا و سیما به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: برای مجریان انتخابات حرام شرعی است که بر مصداق‌ها ورود کنند، چراکه اجرای انتخابات باید اطمینان آور انجام شود.

جان‌نثاری با بیان اینکه ستاد انتخابات فعالیت سیاسی انجام نمی‌دهد، افزود: در این ستاد فعالیت اجرایی انجام می‌شود و سخن از فن‌آوری، کمیته پشتیبانی، اطلاع رسانی، تأمین زیرساخت و کمیته حقوقی است تا به سوالات کارگروه‌های شهرستان‌ها در این خصوص پاسخ داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ۴۴ گروه به عنوان ایفا کنندگان نقش در انتخابات شناسایی شده است که یکی از آنها، جریان‌های حزبی است.

وی با بیان اینکه مردم به نظام جمهوری اسلامی ایمان دارند و ما نیز به مردم اعتماد داریم، اضافه کرد: به طور قطع انتخابات پر شوری را برگزار خواهیم کرد و همه ما باید در برگزاری این انتخابات منصف باشیم، چراکه نظرات در این خصوص بسیار متفاوت است.

کد خبر 678218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.