اردستان، مقصد بیستمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

بیستمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان صبح امروز، پانزدهم تیرماه به مقصد شهرستان اردستان آغاز شد.

به گزارش ایمنا، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در بیستمین سفر شهرستانی خود، امروز _پنجشنبه پانزدهم تیرماه_ به شهرستان اردستان سفر کرده است.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، افتتاح جاده زواره به تلک‌آباد، افتتاح مدرسه خیرساز مهندس گلخنی، بازدید از مجموعه مسکن کریمان مهاباد و اراضی نهضت ملی مسکن، دیدار با نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان، ملاقات مردمی و حضور در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اردستان بخش‌هایی از برنامه بیستمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز ضمن بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان اردستان با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان اردستان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و جلسه بررسی استفاده از ظرفیت معادن در تأمین زیرساخت‌های شهرستان نیز با حضور وی برگزار خواهد شد.

کارگروه تسهیل و حمایت از سرمایه‌گذاران شهرستان اردستان نیز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تشکیل خواهد شد.

استاندار اصفهان همچنین با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان اردستان دیدار خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری نیز جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان را برگزار خواهد کرد.

بازدید استاندار اصفهان از روستای نهوج شهرستان اردستان

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل استان از روستای نهوج بازدید کرد.

استاندار اصفهان ضمن بازدید از بخش‌های خسارت‌دیده روستا ناشی از سیل گذشته، در تماس تلفنی با تعدادی از مدیران کل استان بر تسریع در روند خدمت‌رسانی و رفع مشکلات این منطقه تأکید کرد.

روستای نهوج در بخش مرکزی دهستان برزاوند و در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان اردستان واقع شده است، سال گذشته نیز وقوع سیل در این روستا خساراتی به منازل، راه و پل‌ها وارد کرد.

کد خبر 671612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.