بهترین بازی‌ های استراتژی اندروید + معرفی Strategy Game آنلاین

بازی راهبردی یا بازی استراتژیک نوعی از بازی‌های رایانه‌ای یا غیر رایانه ای است که در آن‌ برگزیدن استراتژی مناسب برای رسیدن به هدف، اصل و پایه شیوه بازی را تشکیل می‌دهد.

به گزارش ایمنا، بازی‌های استراتژیک بر توانایی افراد برای تفکر تاکید می‌کنند و نیازمند مهارت، توانایی تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی دقیق و مقداری شانس هستند. این نوع بازی‌ها ذهن شما را به چالش می‌کشند، چراکه یک استراتژی همیشه دو بار مفید واقع نمی‌شود؛، درنتیجه، موفقیت یا عدم موفقیت در آن‌ها کاملاً به عملکرد و درایت خودتان بستگی دارد.

بازی Mushroom Wars

بازی نبرد قارچ‌ها، یک بازی استراتژیک واقعی و برنده جایزه است که شما را قادر می‌سازد تا ارتش‌های کوچک سربازان قارچ را در نبردهای آنلاین یا آفلاین کنترل کنید. این کار با هدف سلطه بر دیگران انجام می‌شود و شما باید با توانایی‌های منحصر به‌فردتان به حریفان خود حمله کرده و در عین حال یک دفاع مناسب در برابر آنهاآن‌ها ایجاد کنید. در هنگام بازی نبرد قارچ‌ها به‌صورت آنلاین، بازیکنان باید استراتژی‌های خود را با دقت برنامه‌ریزی کنند تا در مقابل حریف ناشناس شکست نخورند. این بازی به سه حالت همکاری دونفره، تک‌نفره یا چندنفره انجام‌پذیر است که بازیکنان را مجاب می‌کند تا با تفکر و تصمیم‌گیری‌های سریع، به هیجان بیایند.

بهترین بازی‌ های استراتژی اندروید + معرفی Strategy Game آنلاین

بازی Escapists

از میان بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید موجود در این لیست، Escapists 2 بیشترین آزادی را برای استراتژی سازی فرار از زندان به بازیکن ارائه می‌دهد. در این بازی، بازیکنان وسایل مختلف را جمع‌آوری کرده و برای فرار از زندان برنامه‌ریزی می‌کنند. تا زمان فرار، آنهاآن‌ها باید نقش یک زندانی نمونه را بازی کرده و از جلب توجه خودداری کنند.

روش‌های مختلفی برای فرار از هر زندان وجود دارد که در این مسیر بازیکنان به فعالیت‌هایی مانند سرقت لوازم مورد نیاز، رشوه دادن به نگهبانان یا ساختن سلاح برای ایجاد شورش در زندان مجبور می‌شوند. این بازی شامل دو سری است که در نسخه دوم زندان‌ها بزرگ‌تر و سناریوهای متنوع‌تر وجود دارد. گرچه قیمت اولیه آن کمی گران است، اما در دسته بازی‌های یک بار پرداخت قرار می‌گیرد و هیچ پرداخت درون برنامه‌ای یا تبلیغاتی ندارد. این بازی‌ها از طریق Google Play Pass نیز به صورت رایگان در دسترس هستند.

بازی Clash of Clans

در کلش آف کلنز، شما به‌عنوان یک رئیس دهکده عمل می‌کنید و با شکست دادن قبایل دیگر یک ارتش شکست ناپذیر برای خود می‌سازید. ثروت جمع شده از طریق پیروزی در نبردها، برای بهبود روستا و ارتش نظامی به‌کار برده می‌شود تا نیروهای خود را به درجات بالاتر ارتقا دهید و در جنگ‌های بعدی بهتر عمل کنید. شما در این بازی می‌توانید به قبیله‌های دیگری بپیوندید و از جنگ‌های قبیله‌ای حماسی لذت ببرید. همچنین، برای بررسی و تقویت قدرت دفاعی فردی، می‌توانید با هم تیمی‌های خود نبرد دوستانه داشته باشید.

بازی Clash Royale

Clash Royale یک بازی استراتژیک چندنفره است که در آن بازیکنان در زمان واقعی و به‌صورت آنلاین با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در کلش رویال بازیکنان می‌توانند با شکست دادن حریفان خود، کارت‌های مخصوص جمع‌آوری کنند که به آنهاآن‌ها درباز کردن واحدهای رزمی کمک می‌کند. این بازی طوری طراحی شده که به‌راحتی قابل کنترل است، به‌طوری که بازیکنان می‌توانند به‌سرعت مهارت‌های خود را بهبود ببخشند تا با پیشرفت در آن، نیروهای خود را به‌طور استراتژیک طراحی و جایگزین کنند. از ویژگی‌های مهم کلش رویال می‌توان به این موضوع اشاره کرده که بازیکنان می‌توانند دوستان خود را با یک نبرد خصوصی به چالش بکشند تا نقاط قوت خود را قبل از جنگ با سایر قبایل قضاوت کنند.

بازی Enemy Within

این بازی استراتژیک مبتنی بر ساختار نوبتی، مسئولیت ریشه کن کردن بیگانگانی که به زمین حمله می‌کنند را به شما اعطا می‌کند و یک تیم در اختیارتان می‌گذارد تا رسیدن به این هدف را میسر کنند. شما به‌عنوان یک فرمانده XCOM وظیفه دارید که تیم خود را کنترل کنید و برای مقابله با بیگانگان در حال پیشروی، آنهاآن‌ها را در موقعیت‌های مناسب اطراف نقشه مأموریت قرار دهید. پس از اتمام مأموریت‌ها، به مقر اصلی برگشته و در آنجا می‌توانید نیروهای خود را ارتقا دهید و قابلیت‌های جدید را بر اساس موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اید، باز کنید. Enemy Within یک بازی کامل و نسخه پیشرفته XCOM است که با قیمت ۱۰ دلار در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد.

بهترین بازی‌ های استراتژی اندروید + معرفی Strategy Game آنلاین

بازی The Room

روم یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید است که با هیچکس شوخی ندارد! در این بازی نبردهای گسترده انجام می‌شود که برای پیروزی در آن‌ها به استراتژی‌های واقعی نیاز دارید، به‌عبارت دیگر، فقط آموزش نیرو و پرتاب آن‌ها به سمت مخالفان کافی نیست، بلکه این بازی دارای ۱۹ جناح است. بازیکنان آن برای سلطه بر جهان، پادشاهی و ارتش خود را می‌سازند و هدف آن‌ها این است که همه چیز را تسخیر کنند. در این بازی بی‌رحمانه و وحشتناک، چیزهایی فراتر از پیروزی وجود دارند. درواقع، شما باید از امور سیاسی، اقتصادی و مذهبی تمدن خود دیدن کنید و به اداره و مدیریت آن‌ها بپردازید. دو DLC مستقل برای این بازی وجود دارد که هرکدام سناریوهای خاص خود را دارند. بازی‌های کامل آن با قیمت ۹.۹۹ دلار و هر DLC 4.99 دلار خریداری می‌شود.

بازی The Battle of Polytopia

این بازی شامل چندین قبیله است که در صحنه نبرد مبارزه می‌کنند. ساختار این بازی به‌صورت نوبتی طراحی شده، به‌طوری که در هر نوبت، بازیکنان بر اساس تعداد و اندازه شهرهایی که کنترل کرده‌اند ستاره دریافت می‌کنند، که می‌توان از این ستاره‌ها برای ارتقا وسایل قبیله، ساخت نیرو یا جمع‌آوری منابع استفاده کرد. بازیکنان باید در مورد چگونگی صرف منابع خود و قرار دادن نیروها، استراتژی‌های لازم را به‌خرج دهند. این بازی در دو حالت تک‌نفره و چندنفره وجود دارد، گزینه چندنفره آن، به شما این امکان را می‌دهد تا یک بازی سفارشی در میان دوستان خود تنظیم کرده و حتی آن را به همان شکل ذخیره کنید تا بتوانید به‌طور مداوم انجام دهید.

بازی Hearthstone

Hearthstone یک بازی کارتی رایگان مبتنی بر ساختار نوبتی است که بازیکنان را ملزم می‌کند تا قبل از اقدام برای مرحله بعدی، به‌خوبی فکر کنند. بازیکنان در این بازی توسط یک قهرمان نشان داده می‌شوند که از طرف آنهاآن‌ها در نبرد می‌جنگد و برای شکست دادن مخالفان آنلاین، از کارت‌های موجودات مختلف و طلسم‌ها استفاده می‌کند. این بازی شامل ۱۰ نوع قهرمان است که هر یک از آن‌ها توانایی‌های منحصر به‌فرد خود را دارند. همچنین، بازیکنان می‌توانند از طریق پرداخت درون برنامه‌ای، بسته‌های جدید کارت تهیه کنند که به آنهاآن‌ها کمک می‌کند دشمنان خود را راحت‌تر شکست دهند.

کد خبر 670464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.