هندزفری Noise Buds Verve چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری Noise Buds Verve از اتصال بلوتوث 5.3 با برد تا 10 متر و همچنین دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Noise یک هندزفری جدید TWS در هند عرضه کرده است که Noise Buds Verve نام دارد. این محصول از طراحی مشابه با فرم داخل گوش بهره می‌برد، دارای روکش کروم است و گواهی IPX5 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است. کاربران می‌توانند عملکردهای مختلف را با ضربه زدن روی ساقه هدفون انجام دهند.

هندزفری Noise Buds Verve به درایور ۱۰ میلی‌متری و میکروفون‌های چهارگانه مجهز شده است. این محصول با میکروفون‌های چهارگانه و حذف نویز محیطی (ENC) برای حذف صدای ناخواسته در هنگام تماس و افزایش کیفیت آن عرضه می‌شود. هندزفری جدید شرکت Noise تأخیر بسیار کم تا ۴۰ میلی‌ثانیه برای گیمینگ را ارائه می‌دهد.

هندزفری Noise Buds Verve از اتصال بلوتوث ۵.۳ با برد تا ۱۰ متر و همچنین دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند. این محصول با یک کیس شارژ عرضه می‌‎شود که ادعا شده است تا ۴۵ ساعت شارژدهی خواهد داشت. به نظر می‌رسد که هر کدام از سری‌های هندزفری تا هفت ساعت دوام می‌آورد. این محصول از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

هندزفری Noise Buds Verve با قیمت ۳۰.۴۹ دلار در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 669481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.