هندزفری Wings Phantom 345 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری Wings Phantom 345 دارای یک نمایشگر دیجیتالی است که وضعیت باتری را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Wings اخیراً هندزفری جدید Phantom 345 خود را وارد بازار هند کرده است، این محصول دارای سری‌های سیلیکونی است و درون یک محفظه شفاف قرار می‌گیرد. این هندزفری دارای یک نمایشگر دیجیتالی است که وضعیت باتری را نشان می‌دهد. همچنین، گواهی IPX۵ را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و تعریق مقاوم است. کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی این هندزفری اقدامات مختلفی را انجام دهند.

هندزفری Wings Phantom 345 به درایور ۱۳ میلی‌متری با کیفیت بالا مجهز شده است، دارای حذف هوشمند نویز محیطی به همراه میکروفون‌های چهارگانه برای بهبود کیفیت صدا است و یک حالت گیمینگ اختصاصی به همراه تأخیر بسیار کم ۴۰ میلی‌ثانیه نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه از کدک‌های AAC و SBC و همچنین دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند.

هندزفری Wings Phantom 345 از بلوتوث ۵.۳ با برد تا ۱۵ متر پشتیبانی می‌کند. ادعا می‌شود که باتری این محصول حداکثر ۵۰ ساعت شارژدهی دارد. گجت یادشده از فناوری شارژ سریع از طریق پورت USB-C تعبیه شده روی کیس شارژ پشتیبانی می‌کند. هندزفری Wings Phantom ۳۴۵ در دو رنگ مشکی و سفید با قیمت ۱۵۸ دلار در هند عرضه شده است.

کد خبر 656467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.