هندزفری Soundcore Liberty 4 NC چه قابلیتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری Soundcore Liberty 4 NC دارای یک درایور 11 میلی‌متری است که از پلیمر کریستال مایع (LCP) ساخته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هندزفری Soundcore Liberty 4 NC که به تازگی عرضه شده است، از یک سیستم سازگار پیشرفته ANC 2.0 استفاده می‌کند که شامل یک سنسور صدای خارجی و داخلی گوش است. این حسگرها فرکانس‌های صوتی را از محیط و داخل کانال‌های گوش تشخیص می‌دهند، سپس حذف نویز متناسب با زمان واقعی برای فیلتر کردن و حذف صداهای ناخواسته را ارائه می‌دهد.

هندزفری Soundcore Liberty 4 NC دارای یک درایور ۱۱ میلی‌متری است که از پلیمر کریستال مایع (LCP) ساخته شده است. این درایور صدایی با کیفیت بالا با صدای شفاف، دقیق و قدرتمند را حتی برای نت‌های پایین ارائه می‌دهد. این محصول همچنین از صدای با وضوح بالا پشتیبانی می‌کند، دارای گواهی Hi-Res Wireless است و با کدک LDAC سازگار است.

هندزفری Soundcore Liberty 4 NC با یک بار شارژ تا ۱۰ ساعت و با کیس شارژ تا ۵۰ ساعت شارژدهی دارد. در صورتی که فناوری ANC فعال باشد، این زمان شارژدهی به ترتیب هشت و ۴۰ ساعت خواهد بود. محصول یادشده در رنگ‌های مشکی، سفید، سرمه‌ای، یخی و صورتی عرضه می‌شود. قیمت این محصول ۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 671316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.