نصب ۴۰ سرپناه جدید ایستگاه اتوبوس در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در ساخت سرپناه ایستگاه اتوبوس، علاوه بر رعایت نکات فنی، طراحی و معماری نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، براین اساس سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس در خیابان‌های بهشت، قدس، میرزا طاهر، نبوی‌منش و آیت الله اشرفی اصفهانی در حال نوسازی است.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به نصب سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۹ اصفهان اظهار کرد: یکی از خصوصیت‌های ایستگاه‌های جدید، قابلیت نصب نمایشگر و نقشه راهنمای مسیر اتوبوس، زیبایی بیشتر و سازگاری با سبک معماری سنتی اصفهان است.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی و تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس، هشت سر پناه با طرح جدید و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال تهیه و تا پایان تیرماه نصب خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ساخت سرپناه، علاوه بر رعایت نکات فنی، طراحی و معماری نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس در خیابان‌های بهشت، قدس، میرزا طاهر، نبوی منش و آیت الله اشرفی اصفهانی در حال نوسازی است.

قاضی‌عسگر از نصب ۳۰ سر پناه با طرح جدید در مسیر رفت و برگشت اتوبوس تندرو با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: نصب سرپناه‌های جدید در ایستگاه‌های اتوبوس رضایت و آرامش بیشتر مسافران در استفاده بهتر از خدمات اتوبوسرانی را فراهم کرده است.

کد خبر 667895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.