نصب ۱۵ سرپناه جدید ایستگاه اتوبوس در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: در راستای ایمن‌سازی و تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس، ۱۵ سر پناه با طرح جدید با اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیون تومان تهیه و تا پایان خردادماه امسال در این منطقه نصب شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نصب سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه پنج شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از خصوصیت‌های ایستگاه‌های جدید، قابلیت نصب نمایشگر و نقشه راهنمای مسیر اتوبوس، زیبایی بیشتر و سازگاری با سبک معماری سنتی اصفهان است.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی و تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس، ۱۵ سر پناه با طرح جدید با اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیون تومان تهیه و تا پایان خردادماه امسال نصب شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ساخت سرپناه، علاوه بر رعایت نکات فنی، طراحی و معماری نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس در سپاهان‌شهر، خیابان‌های نظر و توحید نصب شد.

وی از اجرای سقف ایستگاه BRT حسین‌آباد خبر داد و گفت: این پروژه با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان در مرحله پنل و کلاف‌گذاری است و تا پانزدهم تیرماه انجام می‌شود.

کارگر خاطرنشان کرد: مضرس کردن (تراش سطحی آسفالت) سطح آسفالت بزرگراه‌های شهید دستجردی و شهدای صفه در راستای ایمن‌سازی و کاهش سرخوردن خودروها با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و خط‌کشی بزرگراه شهید اقارب‌پرست به‌طول ۱۰۷۳۵ متر با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان در منطقه پنج شهرداری اصفهان انجام شد.

کد خبر 670042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.