ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با پیکان

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف پیکان می​‌رود که در تغییرات مهمی در ترکیب اصلی​‌اش نسبت به بازی قبل خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، امروز _جمعه، بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه_ تیم‌های سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند. سپاهان پس از برد در خانه نفت مسجد سلیمان، برابر پیکان قرار می‌گیرد و برای دومین هفته متوالی امیدوار است پیروزی‌اش در نهایت منجر به صدرنشینی شود. مورایس، سرمربی سپاهان برابر پیکان محمد دانشگر و محمد کریمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما در سوی دیگر می‌تواند خوشحال باشد که شهریار مغانلو را پس از پشت سر گذاشتن محرومیت در اختیار خواهد داشت.

نیازمند به دنبال کلین شیت در آخرین بازی خانگی فصل

نیازمند که امروز هم در چارچوب دروازه سپاهان قرار خواهد داشت هرچند دیگر شانس صدرنشینی در جدول کلین شیت فصل را از دست داده است اما امیدوار است تا با بسته نگه داشتن دروازه خود جمع کلین‌شیت‌های این فصلش را به عدد ۱۴ برساند و کنت و لک را پشت سر بگذارد.

بازگشت سیاوش یزدانی به ترکیب اصلی

با محرومیت محمد دانشگر، این سیاوش یزدانی است که بار دیگر به ترکیب اصلی سپاهان بازخواهد گشت. زوج یزدانی در قلب دفاع، نیلسون جونیور است که در بازی قبل زننده گل اول سپاهان بود. در سمت راست خط دفاعی مانند اکثر بازی‌های این فصل رامین رضاییان بازی می‌کند اما در سمت چپ خط دفاع به طور قطعی نمی‌توان گفت مورایس از نورافکن استفاده می‌کند یا زکی‌پور. با این حال با توجه به شرایط بازی قبل، به نظر می‌رسد شانس زکی‌پور برای بازی به عنوان دفاع چپ بیشتر است.

ترکیب جدید سپاهان در میانه میدان

در فاصله یک هفته به پایان فصل نیز مورایس دست از تغییرات در ترکیب اصلی تیمش برنمی‌دارد و هفته گذشته در جدیدترین تغییرات، مانوئل فرناندز به عنوان یکی از سه هافبک میانی در کنار علیمحمدی و محمد کریمی فیکس شد. این سه بازیکن برابر نفت مسجد سلیمان عملکرد قابل قبولی داشتند، اما برابر پیکان با توجه به محرومیت کریمی، باز هم ترکیب خط هافبک سپاهان دچار تغییر می شود و احتمالا یاسین سلمانی جانشین کریمی می شود. مسعود ریگی و محمد قربانی هم شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند اما در نهایت باید دید مورایس کدام بازیکن را برای این پست انتخاب می کند.

آقای گل به نوک خط حمله بازمی‌گردد

شهریار مغانلو به دلیل محرومیت در بازی با نفت مسجد سلیمان غایب بود اما برابر پیکان به عنوان مهاجم نوک به ترکیب بازخواهد گشت. کاتاتائو که در بازی قبلی عملکرد خوبی به عنوان جانشین مغانلو نداشت احتمالاً به نیمکت بازگردد و فرشاد احمدزاده و امید نورافکن در دو سمت مغانلو در خط حمله نقش آفرینی خواهند کرد. محمد علی نژاد و عیسی مرادی تنها نفرات هجومی تیم هستند که در صورت گره خوردن بازی مورایس می‌تواند روی آنها حساب باز کند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر پیکان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، جلال الدین علیمحمدی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

کد خبر 660705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.