واکنش مورینیو به حضور در چلسی و پاری‌سن‌ژرمن

ژوزه مورینیو به گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه او برای هدایت چلسی و پاری سن ژرمن در نظر گرفته شده است، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورینیو سرمربی مرموز پرتغالی در حال‌حاضر هدایت تیم رم در سری‌آ را بر عهده دارد و جالوروسی‌ها به دنبال اضافه کردن یک جام قهرمانی لیگ اروپا در سال ۲۰۲۳ به ویترین افتخارات خود هستند، این درحالی است که آن‌ها ۱۲ ماه پیش نیز، قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را کسب کردند.

مورینیو مدعی است که به طور کامل روی این کار متمرکز است و در عین حال در لیگ ایتالیا تا حد ممکن تلاش خود را به کار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که او توجه چندانی به شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است برای سومین دوره، حضور در استمفورد بریج، یا رفتن فرانسه برای همکاری با ستاره‌هایی مانند کیلیان امباپه و نیمار در پارک دو پرنس را تجریه کند، ندارد.

موریونیو وقتی در مورد آینده‌اش مورد سوال قرار گرفت، به خبرنگاران گفت: "من با شما روزنامه نگاران در این خصوص صحبت نمی‌کنم. اگر چند ماه پیش، مدیر عامل ما [پیترو براردی] گفت که مطمئن است من می‌مانم، این تفسیر اوست. اگر این بار آقای زازارونی [روزنامه نگار] چیزی از خودش گفت، این هم برداشتی از اوست، من با کسی صحبت نمی‌کنم. شرایط مشخص است، از نظر قراردادی، هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده است. فوتبالهمین است، گاهی قراردادها، مهمترین چیز نیستند. برای من، بازی بعدی همیشه مهم‌ترین بازی است."

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی رم، مطمئن است که مورینیو برای گذراندن آخرین سال قراردادش با رم، در پایتخت ایتالیا می‌ماند. او به اسکای اسپورت ایتالیا گفته است: «مدیرانی که مورینیو را به خدمت گرفته‌اند کاملاً رفتار او را می‌دانند. با این حال، سخت است که بگوییم او می‌خواهد برود. اما در حال حاضر، ژوره، روی کسب بردها و جام‌ها متمرکز است. البته تصمیم ما، بستگی به نحوه پایان فصل دارد اما رم شانس صعود به فینال لیگ اروپا را دارد. مورینیو کار بزرگی انجام داده است، البته نباید مصدومیت‌ها را هم فراموش کنیم.»

مورینیو در این فصل سه کارت قرمز از داوران دریافت کرده، اما به نظر نمی‌رسد مشکلاتی که با مسئولان بازی در سری‌آ وجود دارد، او را به سمت خروج از ورزشگاه المپیکو سوق دهد.

کد خبر 659993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.