سرمربی ذوب‌آهن گزینه نهایی هدایت تیم ملی امید؟

سرمربی کنونی ذوب‌آهن از سوی حبیب کاشانی به عنوان گزینه هدایت تیم المپیک ایران معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم امید در آینده‌ای نزدیک خبر داده بود. اکنون پس از بررسی گزینه‌های تیم امید شنیده می‌شود مهدی تارتار به عنوان گزینه نهایی در آستانه قبول هدایت تیم المپیک ایران قرار دارد. این درحالی است که پیش از این اسامی افرادی همچون سیدمجتبی حسینی، محمد ربیعی، محرم نویدکیا و دیگر مربیان جوان لیگ مطرح شده بود.

تارتار که در این سال‌ها هدایت تیم‌های مختلف را برعهده داشته، طی دو سال اخیر نتایج قابل قبولی را با ذوب‌آهن کسب کرده و حالا در شرایطی گزینه نخست حبیب کاشانی است که نامش کمتر در رسانه‌ها منتشر شده بود.

او در این فصل چند بازیکن جوان از جمله محمدحسین اسلامی و جلال مداحی را به فوتبال ایران معرفی کرده است و در صورت پذیرش سرمربیگری تیم امید چالش ویژه‌ای را با بازیکنان جوان خواهد داشت.

تارتار دو ماه پیش با پیشنهاد مهدی تاج برای ارائه برنامه حضور در تیم‌ملی نیز مواجه بود اما در آن زمان ترجیح داد که انصراف دهد و از امیر قلعه‌نویی بخواهد تا هدایت تیم‌ملی را برعهده بگیرد.

او در صورت انتخاب به عنوان سرمربی تیم امید، سرمربیگری تیم ایران در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها همچنین قهرمانی آسیا (مقدماتی المپیک) را برعهده خواهد گرفت و امیدوار خواهد بود تا ایران را به المپیک ۲۰۲۴ پاریس برساند.

کد خبر 657157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.