تصادف‌های جاده زنجان ۵ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: دو تصادف در جاده زنجان_بیجار، پنج مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۷:۱۴ صبح امروز گزارش تصادف خودروی سمند با تریلی در کیلومتر ۴۶ جاده زنجان‌–بیجار به ندای امداد گزارش داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله دو تیم عملیاتی همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات شهید فروزنده گردنه پاپایی برای امدادرسانی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این سانحه رانندگی سه مصدوم داشت که نجاتگران اقدام به رهاسازی یکی از مصدومان کردند.

وی تصریح کرد: عملیات رهاسازی، کنترل صحنه و انجام کمک‌های اولیه تا ساعت ۸:۴۵ ادامه داشت.

آقاجانلو با اشاره به تصادف دیگری در جاده زنجان – بیجار، افزود: در این سانحه نیز یک دستگاه خودروی رانا پلاس با خاور برخورد می‌کند. این سانحه رأس ساعت ۱۱:۰۲ در کیلومتر ۴۵ این مسیر ارتباطی رخ داد که توسط اورژانس به ندادی امداد گزارش شد.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی خانم ۳۵ ساله سرنشین رانا در دم جان باخت و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند. عملیات رهاسازی، انجام کمک‌های اولیه برای مصدومان و کنترل صحنه توسط تیم‌های امدادی هلال احمر انجام شد و هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور و نیروی انتظامی از عوامل حاضر در صحنه تصادف‌های بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: از هموطنان درخواست می‌کنم، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

کد خبر 656985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.