مبنای عملکرد دستگاه قضا، قانون اساسی و سند تحول قضایی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه گفت: مبنای عملکرد دستگاه قضا، قانون اساسی و سند تحول قضایی است و پیامد آن، اجرای عدالت و افزایش رضایت‌مندی مردم است.

نیکزاد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مبنای عملکرد دستگاه قضا، قانون اساسی و سند تحول قضائی است و پیامد آن، اجرای عدالت و افزایش رضایت‌مندی مردم است.

وی افزود: یکی از راهکارهای افزایش رضایت‌مندی مردم، توسعه برقراری ارتباط با آنان و شنیدن مشکلات و دیدگاه‌هایشان از نزدیک است. در این راستا شیوه‌های مختلفی وجود دارد؛ ازجمله سامانه‌های ارتباط مردمی، برقراری ارتباطات تلفنی، ملاقات‌های حضوری رؤسای کل دادگستری استان‌ها و شهرستان‌ها و سایر مقامات قضائی، همچنین حضور مسئولان قضائی دادگستری استان‌ها بین مردم به ویژه در مساجد به عنوان کانون و محور حضور مردم است تا بتوانیم از نزدیک جهت رسیدگی به مشکلات مردمی با عموم آنان بدون واسطه ارتباط برقرار کنیم و به دنبال اصلاح رویه‌های مورد توقع آنان در چهارچوب قانون هستیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تصریح کرد: حضور در مساجد به عنوان یکی از برنامه‌های ارتباطی دادگستری استان کرمانشاه برای ارتباط با مردم و شنیدن حرف‌ها و دیدگاه‌های مردمی بوده که در حدود قانون نیز مورد توقع مردم است.

وی گفت: هدف از این برنامه‌ها، اجرای عدالت و افزایش رضایت‌مندی مردم است و تلاش می‌کنیم به صورت هفتگی در سطح استان کرمانشاه ادامه پیدا کند.

کد خبر 653649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.