ترابوزان‌اسپور ۳ _ کایسری‌اسپور ۴ / نمایش جذاب فوتبال‌ناب در قلب ترکیه!

تیم فوتبال کایسری‌اسپور در یک‌بازی جذاب و پرگل موفق شد ترابوزان‌اسپور را چهار بر سه شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _شنبه دوازدهم فروردین‌ماه _ تیم‌های فوتبال ترابوزان‌اسپور و کایسری‌اسپور در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آکیازی شهر ترابوزان برابر همدیگر قرار گرفتند و در پایان این بازی جذاب و پرگل با نتیجه چهار بر سه به‌سود کایسری‌اسپور میهمان همراه شد.

تقابل حساس تیم‌های رده پنجمی (ترابوزان) و رده هفتمی (کایسری) بسیار مهیج و فوق‌العاده آغاز شد؛ همان دقیقه اول امره باسان برای کایسری‌اسپور گلزنی کرد و مکسی گومز دقیقه سوم بازی را به تساوی کشاند تا تمام تماشاگران و بینندگان خیال‌شان را از یک‌بازی فوق‌العاده راحت شود.

دقیقه بیستم باز هم کایسری‌اسپور به‌وسیله مامه تیام گل زد و تیمش را پیش انداخت و نیمه‌اول با همین نتیجه به پایان رسید، اما این پایان کار نبود و دقیقه ۴۷ دوباره کایسری‌اسپور با ضربه‌پنالتی‌ای که به‌دست آورد توسط برنارد منساه گل سوم را به‌ثمر رساند تا برای اولین‌بار در بازی اختلاف گل‌ها میان دو تیم به عدد دو برسد.

به یک‌باره همه‌چیز برعکس شد و روند بازی به‌نفع میزبان پیش رفت؛ ترابوزان‌اسپور سه دقیقه پس از دریافت گل سوم با شوت دقیق عبدالقادر اومور به بازی برگشت و اختلاف دوباره به یک‌گل رسید و در حمله طوفانی بعدی‌اش موفق شد پنالتی بگیرد تا انیس باردی گل سوم را به‌طور مشابه با گل سوم کایسری‌اسپور به‌ثمر برساند.

باوجود اینکه ترابوزان‌اسپور روحیه دوچندانی با این کامبک گرفته بود ۱۰ دقیقه بعد کارلوس مانه گلزنی گرد تا کایسری‌اسپور برای چهارمین‌بار در بازی امروز توپ را به تور دروازه میزبان بدوزد. در نهایت تلاش‌های ترابوزان برای زدن گل تساوی‌بخش و همچنین کایسری‌اسپور برای افزایش اختلاف تا دقیقه ۹۹ ثمری نداشت و بدین ترتیب کایسری‌اسپور در روزی که علی کریمی و سیدمجید حسینی دو لژیونر ایرانی‌اش در لیست هم نبودند به سه‌امتیاز ارزشمندی دست پیدا کرد.

کد خبر 651692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.