تعیین تکلیف ۳۳۳ دستگاه خودروی توفیقی به دستور رئیس قوه قضائیه

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تعیین تکلیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی توقیفی به دستور رئیس قوه‌قضاییه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در رابطه با اقدامات انجام شده بعد از سفر رئیس قوه قضائیه به استان اصفهان، اظهار کرد: رئیس قوه قضائیه در سفر به استان اصفهان دستوراتی در خصوص تعیین تکلیف وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌ها و کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان صادر کرد.

وی افزود: تعداد خودروهای توقیفی موضوع گزارش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در پارکینگ‌ها ۱۹۸۴ دستگاه بود که در جریان سفر رئیس قوه قضائیه و در بازدید دادستان کل کشور از پارکینگ‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، مقرر شد با آماده‌سازی مقدمات تعداد ۳۳۳ خودرو در غالب مزایده تعیین تکلیف و واگذار شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه تا ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۱، تعداد ۶۵ هزار و ۲۵۹ دستگاه موتور سیکلت توقیفی در پارکینگ‌های طرف قرارداد فراجا در استان وجود داشت، افزود: مواردی که برای تعیین تکلیف این موتور سیکلت‌ها مربوط به دستگاه قضائی بود، انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی مکرر از سوی فراجا در استان به مالکین برای اینکه با مراجعه به مراجع مورد اشاره موتور سیکلت‌های خود را تحویل بگیرند، فقط تعداد کمی برای تحویل موتور سیکلت خود مراجعه کرده‌اند و همین موضوع باعث رسوب وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها شده است که با دستور رئیس قوه قضائیه در جریان سفر به استان اصفهان کار اجرایی ثبت مشخصات و واگذاری این موتور سیکلت‌ها به صورت قانونی آغاز شده است.

جعفری تعداد پرونده‌های مربوط به خودروها، موتورسیکلت‌ها، وسایل معدنی، راهسازی و سایر کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی که دارای رأی قطعی هستند را ۱۲۲ فقره اعلام کرد و گفت: اجرای آرای صادره مربوط به ۱۲۲ پرونده کالاهای انبارهای اموال تملیکی با دستور رئیس قوه قضائیه آغاز شده است.

کد خبر 648279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.