اندونزی از انرژی هندبالیست‌های ایران کاست/ پرواز شاگردان قشقایی‌راد به بالی پس از ۲۴ ساعت

کاروان تیم‌ملی هندبال‌ساحلی ایران که شب گذشته به‌دلیل صادرنشدن روادید به پرواز نرسید، امشب با تاخیر ۲۴ ساعته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم بالی اندونزی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام قبلی قرار بود تیم ملی هندبال ساحلی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شامگاه سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه عازم بالی اندونزی شود اما در اقدامی دور از انتظار و ناشایست، روادید بازیکنان تیم ملی ایران از سوی کشور میزبان صادر نشد. آن‌هم درحالی‌که پیش‌تر به‌صورت مکتوب اعلام شده بود برای تیم ملی ایران ویزای فرودگاهی صادر و در فرودگاه اندونزی اقدامات لازم انجام خواهد شد، لحظاتی پیش از پرواز ملی‌پوشان ایران به اندونزی از سوی هواپیمایی قطری اعلام شد روادید تیم ملی ایران از سوی کشور میزبان صادر نشده است.

از همین‌رو نمایندگی قطر ایرویز در اندونزی مجوز سوار شدن هندبالیست‌های ایران را به پرواز نداد و بر همین اساس علی‌رغم صدور بلیت‌، اعضای تیم ایران از پرواز جا ماند. پس از این اقدام کشور اندونزی، بلافاصله فدراسیون هندبال ایران پیگیری‌هایی را از طریق فدراسیون هندبال آسیا و فدراسیون هندبال اندونزی تا ساعات اولیه صبح روز چهارشنبه صورت داد و در نهایت مشکل روادید ملی‌پوشان ایران از سوی کشور میزبان حل شد.

همچنین با وجود زیان هنگفت مالی به‌دلیل تأخیر در پرواز ملی‌پوشان ایران در شامگاه سه‌شنبه رئیس فدراسیون هندبال دستور تهیه بلیت برای اولین پرواز به بالی اندونزی را صادر نمود و تیم ملی هندبال ساحلی ایران امشب (چهارشنبه) تهران را به مقصد اندونزی ترک خواهد کرد.

کد خبر 646417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.