حضور جیمی‌جامپ‌های جنجالی در ورزشگاه نقش جهان + فیلم

دو جیمی‌جامپ طرفدار سپاهان و پرسپولیس در اواخر بازی وارد چمن ورزشگاه نقش جهان شدند و به سمت بازیکنان دو تیم رفتند. این ورود با دخالت ماموران نیروی انتظامی و البته درگیری آن‌ها با بازیکنان و درنهایت با هدایت آن‌ها به بیرون از زمین خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران امروز _ چهارشنبه سوم اسفند _ از ساعت ۱۵ در مصافی حساس و جذاب از سری رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش جهان با حضور ۳۰ هزار تماشاگر برابر هم ایستادند که پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و به وقت‌های اضافه رفت.

نکته جالب و عجیب در اواخر بازی حضور دو جیمی‌جامپ بود که به داخل چمن ورزشگاه نقش جهان هجوم بردند. جیمی‌جامپ اول از سمت جایگاه سپاهانی‌ها به‌سرعت کل زمین را طی کرد تا به پیام نیازمند برسد و جیمی‌جامپ دوم از ضلع غربی و جایگاه پرسپولیسی‌ها با ظاهری خاص به سمت وحدت هنانوف و سایر بازیکنان پرسپولیس رفت.

زمانی‌که ماموران نیروی انتظامی پس از دویدن به‌دنبال جیمی‌جامپ‌ها سعی داشتند با بیرون بردن آن‌ها از درون چمن شرایط بازی را فراهم کنند، بازیکان سپاهان و پرسپولیس مانع از برخورد بد ماموران با جیمی‌جامپ‌ها شدند و همین باعث شد درگیری‌های ناشایستی میان آن‌ها به‌وجود آید. درنهایت با وساطت ناظران و مسئولان کنار زمین، ماجرای ورود جیمی‌جامپ‌ها خاتمه یافت و به بیرون از زمین هدایت شدند.

در ادامه، این ثانیه‌های عجیب را از زاویه دوربین ایمنا تماشا می‌کنید:

کد خبر 643126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.