کسر امتیاز از یوونتوس شامل رقابت‌های اروپایی نمی‌شود

به تازگی به دلیل اتهامات و فساد مالی ۱۵ امتیاز از باشگاه یوونتوس در سری A کسر شد، اما خطری این باشگاه را در اروپا تهدید نمی‌کند. ‌

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، فرانچسکو کالوو، مدیر فوتبال یوونتوس، پس از کسر ۱۵ امتیاز در سری آ تاکید کرد که خطر محرومیت یوونتوس را در رقابت‌های اروپایی تهدید نمی‌کند.

یوونتوس به دلیل رسوایی مالی اخیر مدیران سابق باشگاه به کسر امتیاز در سری A محکوم شد، اما با انجام تحقیقات دوم در مورد حقوق و دستمزدها، ممکن است در آینده با محرومیت‌های بیشتری نیز رو به رو شود.

منابع متعدد در ایتالیا ادعا می‌کنند که یوفا نیز می‌تواند پس از تکمیل تحقیقات در ایتالیا برای بررسی وضعیت اقدام کند. با این حال، کالوو مدیر یوونتوس تاکید کرد که غول‌های سری Aانتظار مجازات از سوی هیئت حاکمه فوتبال اروپا را ندارند.

کالوو پیش از دیدار تیمش در لیگ اروپا مقابل نانت در تورین گفت: ما ترسی نداریم که آنچه در ایتالیا اتفاق افتاد، عواقبی در اروپا نیز داشته باشد. ما دائماً با یوفا در تماس هستیم و روند کار در ایتالیا هنوز به پایان نرسیده است.

کالوو در ادامه در مورد پل پوگبا صحبت کرد که تابستان گذشته با انتقال آزاد به یوونتوس بازگشت، اما هنوز نتوانسته در فصل جدید برای این تیم به میدان برود، زیرا در ماه آگوست آسیب دیدگی مینیسک او را از میادین دور نگه داشت و در ماه بعد نیز جراحی، پوگبا را خانه‌نشین کرد و معتقد است: پوگبا ‌یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

وی ادامه داد: منتظرش هستیم و مطمئنم به زودی برمی‌گردد. ما به آلگری در این مقطع از فصل امید داریم. ایده‌های ما در راستای آینده است. از حمایت هواداران خود خوشحالیم. به عنوان یک تیم همیشه متحد بوده‌ایم.

ورزشگاه آلیانز برای بازی برابر نانت با فروش حدود ۴۰ هزار بلیط شب پرشوری را سپری کرد، اما در نهایت بیانکونری موفق نشد به پیروزی برسد و در خانه برابر رقیب فرانسوی به تساوی رضایت داد.

کد خبر 642059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.