ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و محدوده مهرویلا گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، ایمان محرابی‌نیا اظهار کرد: در حال حاضر، شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران ــ شمال و آزادراه قزوین ــ رشت (رفت و برگشت) هستیم.

وی افزود: محورهای هراز و فیروزکوه دارای بارش پراکنده برف و باران و محور چالوس، آزادراه تهران ــ شمال و آزادراه قزوین ــ رشت فاقد هرگونه مداخلات جوّی است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور خاطرنشان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران ــ کرج ــ قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین ــ کرج محدوده پل فردیس، آزادراه قم ــ تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی و محور تهران ــ شهریار در بعضی از مقاطع گزارش شده است.

محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت جوّی در محورها تصریح کرد: بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان‌های قزوین، البرز و تهران، بارش باران در بعضی از محورهای استان گیلان و وزش باد و گرد و خاک در بعضی از محورهای استان سیستان و بلوچستان را شاهد هستیم.

وی درباره وضعیت انسداد محورها گفت: محور مسدود شریانی تنها محور ریگان ــ ایرانشهر است و محورهای مسدود غیرشریانی هم محور پونل ــ خلخال، جاسک ــ بشاگرد و چاهان ــ زرآباد بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 633361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.