لزوم پهنه‌بندی چهارمحال‌وبختیاری برای ایجاد فضاهای ورزشی و آموزشی

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه پهنه‌بندی این استان برای ایجاد فضاهای ورزشی و آموزشی ضروری است، گفت: شرایط دانش‌آموزان در مناطق مختلف استان با هم تفاوت دارد، لذا اولویت‌بندی رسیدگی به مشکلات باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدیعقوب باقری امروز _دوشنبه پنجم دی‌_ در نشست با مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: خیران مدرسه‌ساز استان ستارگان آسمان خدا و سازندگان برج‌های عاطفه و امید هستند و شورای اسلامی استان با افتخار بوسه بر دست‌های پرمهر این افراد می‌زند.

وی با اشاره به اینکه سازوکارهای پیشین باعث شده است که در مواقع بحرانی منتظر کمک مردم هستیم، افزود: آموزش‌وپرورش با اعتبار اندکی که در اختیار دارد جهت تأمین امکانات اداری و مالی در بودجه جاری با مشکل مواجه است و نمی‌تواند برای نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس هزینه کند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه از خیران می‌خواهیم به ابعاد دیگر از جمله تأمین تجهیزات آموزشی برای دانش‌آموزان در مناطق محروم نیز ورود کنند، تصریح کرد: بسیاری خانواده‌ها مشکل مالی دارند و فرزندان آنها در بدترین شرایط در حال تحصیل هستند که باید به این موضوع نیز توجه جدی و تبعیض‌ها در کل کشور مرتفع شود.

وی با بیان اینکه پهنه‌بندی استان چهارمحال‌وبختیاری جهت ایجاد فضاهای ورزشی و آموزشی ضروری است، خاطرنشان کرد: شرایط دانش‌آموزان در مناطق مختلف استان با هم تفاوت دارد، لذا اولویت‌بندی رسیدگی به مشکلات باید در دستور کار قرار گیرد.

باقری گفت: سال‌های سال افتخار تدریس در مدارس عشایری را داشتم و مشکلات دانش‌آموزان عشایر را از نزدیک لمس کردم، لذا درخواست دارم مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در حد توان خود برای رفع محرومیت در شهرستان‌ها اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان خانمیرزا تنها روستایی که مدرسه ندارد، «قلعه‌چه» است، افزود: انتظار داریم خیرین با همکاری اداره‌کل نوسازی مدارس استان نسبت به برآورده کردن اعتبارات لازم جهت احداث یک باب مدرسه در این روستا اقدامات لازم را اتخاذ کند و همچنین نسبت به نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس با بافت فرسوده و تخریبی در شهرستان خانمیرزا اقدامات لازم را صورت دهند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه خیران آموزگاران درس ایثار هستند، تاکید کرد: مدارس و اماکن ورزشی باید در مکان‌های پرتراکم احداث شود.

کد خبر 629270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.