امید داریم با الگوگیری از «شهید جمهور» مسیرمان را خالصانه پیش ببریم

عضو شورای شهر کرج گفت: از افتخار ظهور این دوره از شورا در ذیل حضور دولت مردمی آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی بر خود می‌بالیم و آرزو داریم که به میمنت تقارن آغازین خدمت‌مان در این دوره از شورا با تبلور دولت ایشان قسمت ما نیز خدمت خالصانه، عاقبت به خیری و ان شاالله شهادت در راه خدا باشد.

جواد چپردار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه، اظهار کرد: خسران رجعت رئیس دولت مردمی، الگوی خدمت خالصانه، یار صادق و «اندوخته قابل اعتماد رهبری» را نمی‌شود، در باور یا طریق جبران سپرد.

وی افزود: سعادت و فوز عظمای شهادت در عالی‌ترین مقام دولت رو باید از این باب به ملت امام حسین، رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدای حادثه اخیر تبریک گفت، چون والاترین اجر مجاهدت و خدمت خالصانه جز مقام رفیع شهادت نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: ولیکن خسران رجعت آسمانی این خادم متواضع بارگاه امام هشتم، رئیس دولت مردمی، الگوی خدمت خالصانه، یار صادق و «اندوخته قابل اعتماد رهبری» را نمی‌شود، در باور یا طریق جبران سپرد.

چپردار عنوان کرد: ان شادالله سایه حضور رهبری فرزانه و عنایت حضرت حق به برکت دعای خیر شهدا و مردم بر این کشور مستدام بماند و تاریخ مقاومت و ایستادگی مکرر این کشور در معیت ملتی قهرمان و شهید پرور در ضل توجهات ولی عصر عج محق شود.

وی اضافه کرد: از افتخار ظهور این دوره از شورا در ذیل حضور دولت مردمی آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی بر خود می‌بالیم و آرزو داریم که به میمنت تقارن آغازین خدمت مان در این دوره از شورا با تبلور دولت ایشان قسمت ما نیز خدمت خالصانه، عاقبت به خیری و ان شادالله شهادت در راه خدا باشد.

کد خبر 756163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.