زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

طی ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف، یزد، اصفهان، فارس و مازندران را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۰۵:۳۴ امروز _پنجشنبه هفدهم آذرماه_ زلزله ۲.۸ ریشتری شهرستان بهاباد استان یزد را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۶۱ کیلومتری بهاباد، ۷۷ کیلومتری ساغند و ۸۰ کیلومتری رباط پشت بادام استان یزد رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۶.۰۵۳ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۲.۴۲۴ درجه شمالی بوده است.

شاهین‌شهر لرزید

ساعت ۰۸:۰۶ امروز زلزله ۲.۹ ریشتری شهرستان شاهین‌شهر استان اصفهان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در چهار کیلومتری شاهین‌شهر، ۱۳ کیلومتری گز و ۱۶ کیلومتری دستجرد استان اصفهان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۱.۵۱۲ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۲.۸۷۲ درجه شمالی بوده است.

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر مازندران را لرزاند

ساعت ۰۸.۰۷ امروز زلزله ۴.۳ ریشتری شهرستان رویان استان مازندران را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۸ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۹ کیلومتری رویان، ۲۲ کیلومتری پول و ۲۲ کیلومتری نور استان مازندران رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۱.۸۲۷ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۶.۴۴۷ درجه شمالی بوده است.

علامرودشت فارس لرزید

ساعت ۰۸:۲۹ امروز زلزله ۲.۸ ریشتری علامرودشت استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در شش کیلومتری علامرودشت، ۱۲ کیلومتری محمله و ۱۹ کیلومتری مهر استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۳.۰۱۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۶۸۰ درجه شمالی بوده است.

فارس لرزید

ساعت ۰۸:۴۳ امروز زلزله ۴.۲ ریشتری بخش محمله استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در پنج کیلومتری محمله، ۱۴ کیلومتری علامرودشت و ۲۷ کیلومتری مهر استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۳.۰۷۰ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۷۳۶ درجه شمالی بوده است.

زلزله کوچک مقیاس در جندق اصفهان

ساعت ۰۹:۱۸ امروز زلزله ۲.۸ ریشتری شهرستان جندق استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۶۵ کیلومتری جندق، ۱۰۸ کیلومتری چوپانان و ۱۱۳ کیلومتری فرخی استان اصفهان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۴.۰۶۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۴.۵۴۹ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 625316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.