حذف هزینه پوشش پارکینگ در لاتروب استرالیا

شورای شهر لاتروب اعلام کرد که به‌مدت دو سال از دریافت هزینه‌های پوشش پارکینگ منطقه تجاری مرکزی شهر چشم‌پوشی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر لاتروب در راستای برنامه‌ریزی طرح‌های کاربردی برای مشاغل کوچک واجد شرایط، طی دو سال آینده از دریافت هزینه‌های پوشش پارکینگ از منطقه تجاری مرکزی «ترارالگون» شهر چشم‌پوشی می‌کند.

پوشش پارکینگ طرحی است که به‌دنبال طرح «برنامه‌ریزی برای لاتروب»، در آوریل سال ۲۰۱۶ معرفی شد و زمین‌هایی را که مشمول الزامات خاص پارکینگ است شناسایی و برای آن‌ها نرخ‌های پارکینگ و هزینه‌های کمکی نقدی تعیین می‌کند تا اطمینان حاصل شود چنانچه متقاضیان مجوز برنامه‌ریزی نتوانند الزامات پارکینگ خودروی خود را برآورده کنند، ملزم به پرداخت پول نقد باشند.

پوشش پارکینگ مکانیزمی است که شورای شهر لاتروب برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و پس‌انداز آن در «صندوق پارکینگ خودرو» در راستای ایجاد جایگزین برای پارکینگ‌های خودرو در ترارالگون تعبیه کرده است. شورا از این وجوه برای بهبود پارکینگ در مرکز شهر از طریق بهبود امکانات موجود یا ایجاد امکانات جدید استفاده و تضمین می‌کند که این هزینه‌ها به‌طور عادلانه میان پرداخت‌کنندگان نرخ پارکینگ و صاحبان مشاغل در ترارالگون تقسیم شود.

حذف هزینه پوشش پارکینگ در لاتروب استرالیا

شورای شهر مبلغ مشارکت نقدی پارکینگ خودرو را برای هر فضا ۱۰ دلار و ۹۴ سنت تعیین کرده است که این میزان تنها برای برنامه‌های مجوز برنامه‌ریزی ترارالگون در مواردی قابل پرداخت است که الزامات پارکینگ برآورده نمی‌شود و هرگونه مشارکت مورد نیاز دیگر به‌عنوان بخشی از هر مجوز برنامه‌ریزی صادر شده، مشروط خواهد بود.

شورای شهر لاتروب در جلسه علنی ماه گذشته خود تصمیم گرفت در راستای حمایت از رشد مشاغل محلی کوچک به‌مدت دو سال از دریافت این هزینه خودداری کند و در جدیدترین جلسه برگزار شده آن مشخص شد این طرح با صرفه‌جویی چشمگیری برای مشاغل همراه بوده است.

شورا همچنین در تصمیم خود برای تعیین این معافیت دو ساله، نتایج مثبتی را برای مشاغل کوچک محلی در نظر گرفت و اعلام کرد که این معافیت برای برنامه‌های مجوز برنامه‌ریزی کسب‌وکارهای کوچک واجد شرایط با کمتر از ۱۰ کارمند تمام وقت یا با حقوق سالانه کمتر از ۱۰ میلیون دلار اعمال می‌شود.

رئیس شورای شهر لاتروب اعلام کرد که این نهاد، نتایج تغییر ایجاد شده را در دو سال آینده زیر نظر خواهد گرفت و امیدوار است شهر در طول این مدت شاهد استقرار کسب‌وکارهای کوچک بیشتری در مرکز خود باشد.

کد خبر 619127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.