واگذاری اراضی به صنایع نیمه‌مزاحم شهر هفشجان بررسی شد

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: نحوه تخصیص و واگذاری اراضی به صنایع نیمه‌مزاحم شهر هفشجان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا بهرامی امروز _دوشنبه شانزدهم آبان ماه_ در حاشیه جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هفشجان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضوع نحوه تخصیص و واگذاری اراضی به صنایع نیمه‌مزاحم این شهر بررسی و نسبت به چگونگی اجرای قانون حدنگار و طرح کاداستر اراضی ملی و کشاورزی تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: مقرر شد کارگروهی متشکل از دستگاه‌های نظارتی و مدیران شهری شهر هفشجان با محوریت دادستان مرکز استان جوانب موضوع واگذاری اراضی را به صورت تخصصی بررسی و گزارش حاصله را به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال ارائه کنند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به لزوم اجرای قانون حدنگار و اجرای طرح کاداستر اراضی ملی، دولتی و کشاورزی مقرر شد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان از ظرفیت ائمه جمعه، اعضا شوراهای اسلامی شهر، شوراهای حل اختلاف و معتمدان مردم استفاده و از طریق صدا و سیمای مرکز استان و درگاه‌های فضای مجازی، اشخاص را به اخذ سند رسمی و طرح کاداستر تشویق کند.

وی ادامه داد: در این راستا اداره کل بازرسی استان نیز موظف شد موضوع ترک فعل مدیرانی را که نسبت به انجام وظایف قانونی خود اهمال داشته‌اند، پیگیری و مراتب را به مراجع اداری و قضائی گزارش دهند.

کد خبر 617560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.