چرا بارسا باید ۲ بازی بیشتر در لیگ اروپا انجام دهد؟

بارسا به لیگ اروپا صعود کرده اما هنوز حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی برای این تیم مسجل نشده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، بارسلونا با کسب جایگاه سوم در گروه خود در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای دومین سال متوالی به لیگ اروپا رفت.

بارسا پیش از رویارویی با بایرن از لیگ قهرمانان حذف شد. کاتالان‌ها راهی لیگ اروپا شدند و باید با تیم‌های سوم گروه‌های لیگ قهرمانان و سایر تیم‌هایی که از گروه خود در لیگ اروپا صعود کرده‌اند، به رقابت بپردازند.

با این حال باشگاه بارسلونا باید دو بازی دیگر انجام دهد تا خودش را کاملاً به لیگ اروپا برساند. نماینده فوتبال اسپانیا باید در مرحله پلی‌آف بازی کند تا درواقع به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یابد. مرحله پلی‌آف برای بارسلونا و سایر تیم‌هایی که از لیگ قهرمانان اروپا راهی لیگ اروپا می‌شوند، شامل بازی رفت و برگشت با یکی از تیم‌هایی می‌شود که در گروه‌های لیگ اروپا دوم شده است.

این دو بازی در ۱۶ و ۲۳ فوریه برگزار می‌شود و قرعه‌کشی قبل از شروع جام جهانی در هفتم نوامبر انجام خواهد شد. بارسلونا نمی‌تواند در آن دور مقابل یک تیم اسپانیایی دیگر قرار گیرد. کاتالان‌ها می‌توانند در مقابل هر یک از تیم‌های دوم گروه‌های لیگ اروپا قرار بگیرند. تیم‌های پی اس وی، رن، رم، یونیون برلین، منچستریونایتد، میتیلاند، نانت و موناکو باشگاه هایی هستند که جایگاه دومی را به دست آورده‌اند.

شاگردان ژاوی شنبه در لالیگا به مصاف آلمریا می‌روند و روز دوشنبه سرنوشت آن‌ها در لیگ اروپا نیز مشخص می‌شود.

کد خبر 616816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.