نمای شیشه‌ای ساختمان‌های بلندمرتبه در پایتخت حادثه‌آفرین می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شورای چهارم شهر مصوبه‌ای در مورد نحوه استفاده از شیشه در نما داشتیم و اگر حادثه‌ای طبیعی یا غیرطبیعی در تهران رخ دهد، این حجم از شیشه در بزرگراه‌ها که ناشی از نمای این برج‌ها است، خسارات و تلفات زیادی به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _‌سه‌شنبه دهم آبان‌ماه _در صدودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تذکرم در مورد نمای ساختمان‌های بلندمرتبه است، چرا که به‌تازگی دو تا سه برج بالای ۲۰ طبقه در تهران ساخته شده که نمای آنها شیشه بوده است، در حالی که در شورای چهارم شهر مصوبه‌ای در مورد نحوه استفاده از شیشه در نما داشتیم و اگر حادثه‌ای طبیعی یا غیرطبیعی در تهران رخ دهد، این حجم از شیشه در بزرگراه‌ها که ناشی از نمای این برج‌ها است، خسارات و تلفات زیادی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه بزرگراه حکیم یک برج شیشه‌ای ساخته شده است و علاوه‌بر توسعه غربی بیمارستان امام خمینی (ره) در مجاورت بزرگراه چمران نیز نمایی شیشه‌ای دارد، ادامه داد: لازم است بررسی شود که آیا شهرداری برای ساخت این نما مجوز داده است یا خیر؟ اگر مجوز دارد بر چه اساسی این مجوز داده شده است؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: چند تذکر مهم در مورد وضعیت شهرداری دادم و پیگیری‌های متعددی انجام شده، اما نمی‌دانم که چرا پاسخی به آنها داده نشده است، باید پاسخ تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر از سوی شهرداری داده شود.

تذکرات اعضا را با جدیت دنبال می‌کنیم

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در واکنش به این تذکر، اظهار کرد: تذکرهای اعضای شورای ششم شهر را با جدیت دنبال می‌کنیم و به تازگی جدولی ارائه شده است که نشان می‌دهد چه تعدادی از تذکرها پاسخ داده شده و چه تعدادی در حال پاسخگویی است.

کد خبر 616147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.