موفقیت در میدان اقتصادی، نیازمند عزم همگانی است

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: بیماری از شهرستان چادگان به بیمارستان شهید رجایی داران انتقال یافته و پس از انجام سونوگرافی مشخص می‌شود که به عمل نیاز دارد، اما متأسفانه به دلیل اینکه پزشک متخصص عمل جراحی فرد مصدوم را قبول نمی‌کند منجر به مرگ جوان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین‌میاندشت با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: پشتوانه مردمی یکی از ارزشمندترین ابزارها برای مقابله با دشمنان است؛ تاریخ نشان می‌دهد در هر صحنه‌ای که مردم حضور داشتند موفقیت‌هایی حاصل شده است که نمونه بارز آن دفاع مقدس بود.

وی افزود: موفقیت در میدان اقتصادی نیز حرکت عمومی نیاز دارد؛ با نگاه به آینده می‌توان چرخه اقتصادی کشور را چرخاند و تحریم‌های دشمنان را دور زد.

امام‌جمعه بویین‌میاندشت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آینده از آن جوانان است و باید از ظرفیت نخبگان در اقتصاد کشور استفاده شود، افزود: دشمنان با شایعه پراکنی به دنبال فرار نخبگان هستند.

اسکندری گفت: تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس به نفع دشمن است و باید از رخنه دشمن به داخل دانشگاه جلوگیری شود. دانشگاه بزرگ‌ترین مانع سلطه استکبار است. دانشجویان سطح علم کشور را ارتقا می‌دهند.

وی افزود: ایران اسلامی نخستین کشوری است که در مقابل آمریکا ایستادگی کرد؛ امام در بحث کاپیتولاسیون مقابل آمریکا ایستاد و دست مستشاران آمریکایی را از کشور کوتاه کرد.

امام‌جمعه بویین‌میاندشت با اشاره به اینکه ممکن است فردی با اهمال کاری زحمات یک مجموعه را به باد دهد؛ افزود: بیماری از شهرستان چادگان به بیمارستان شهید رجایی داران انتقال یافته و پس از انجام سونوگرافی مشخص می‌شود که به عمل نیاز دارد، اما متأسفانه به دلیل اینکه پزشک متخصص عمل جراحی فرد مصدوم را قبول نمی‌کند جوان فوت می‌شود.

اسکندری افزود: پزشک متخصصی که بابت حضورش در بیمارستان هزینه دریافت می‌کند چرا عمل جراحی یک فرد مصدوم را قبول نمی‌کند و باعث مرگ وی می‌شود. مردم آگاه هستند که این پزشک فقط در روز ویزیت داشته است اما هزینه حضور شبانه دریافت می‌کرده است. باید پیگیری‌های لازم انجام شود تا از تکرار این اتفاقات در منطقه جلوگیری شود.

کد خبر 613618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.