آن طفل در حد و اندازه‌های قضاوت نیست!/ چرا هیچ‌کس یقه داوران را نمی‌گیرد؟

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: چرا برای بازی مهم امروز یک طفل را داور کرده‌اید؛ او حتی نمی‌داند فوتبال را چند به چند بازی می‌کنند، فقط چپ و راست کارت می‌دهد. یکی هم یقه او را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مازیار زارع پس از شکست تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مقابل پرسپولیس در کنفرانس‌خبری درباره حواشی داوری این بازی اظهار کرد: همان‌طور که چپ و راست ما را محروم می‌کنند، باید به داوران هم رفتار درست را یاد بدهند؛ فیلم بازی را ببینید، من کوچک‌ترین اعتراضی نکردم اما بروید از آقای زرگر بپرسید که به داور گفت کارت نده!

وی افزود: داور در حد و اندازه این بازی نبود. پرسپولیس صدر جدول و ما در انتهای جدول هستیم. آن‌وقت این داور طفل را برای این بازی می‌فرستند! او بچه است و نمی‌داند فوتبال را چند به چند بازی می‌کنند! باعث و بانی از کوره در رفتن من همین داور است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با گلایه‌های شدید خاطرنشان کرد: حالا من محروم می‌شوم و داور خیالش راحت است. بروید از آقای زرگر یا از آن داور چهارم بی‌عرضه بپرسید! او مگر کمک نیست؟ پس چرا یک کلمه به داور حرف نمی‌زد؟ می‌دانید چرا؟ چون ما در یک‌سری از مسائل، تیم ضعیفی هستیم.

مازیار زارع در ادامه با بیان اظهاراتی عجیب تاکید کرد: از آقای زرگر (ناظر داوری بازی) سوال کنید. چقدر گفت آقا کارت نده. کجای دنیا این اتفاق رخ می‌دهد؟ بازیکن من با رفیق و هم‌بازی خودش صحبت کرده و شما کارت می‌دهید، آن‌هم در آن دقیقه؛ مگر مدیریت کردن بلد نیستی آقای داور؟ او اصلاً در حد و اندازه بازی نبود. تیم در زمین خودش عقب است و در بحران قرار دارد و چپ و راست کارت می‌دهد.

وی در پایان با همان عصبانیت ادامه‌دار گفت: فقط به نیمکت‌ها کارت می‌دهند. من در صحنه پنالتی از کوره در نرفتم، ولی داور باعث و بانی این صحنه‌هایی بود که در بازی ایجاد شد، یکی هم یقه او را بگیرد. فقط بازیکنان، مربیان و تماشاگران را محروم می‌کنند؟ آیا این داور برای این بازی بود؟! پرسپولیس در صدر قرار دارد و تیم من در قعر، من باید تیمم را بالا بکشم و پرسپولیس هم باید پیروز شود تا در صدر بماند، آن‌وقت یک بچه را داور بازی به این مهمی می‌کنند.

کد خبر 613539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.