آمادگی کاشان برای بازگشایی سال تحصیلی جدید

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان گفت: کاشان برای بازگشایی سال تحصیلی جدید آماده است، در آخرین روزهای تابستان و در آستانه فصل پاییز، همه عوامل مدارس کاشان مشغول آماده کردن مدارس برای بازگشایی در سال تحصیلی جدید هستند.

علی محمد بارفروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کاشان برای بازگشایی سال تحصیلی جدید آماده است، در آخرین روزهای تابستان و در آستانه فصل پاییز، همه عوامل مدارس کاشان مشغول آماده کردن مدارس برای بازگشایی در سال تحصیلی جدید هستند.

وی با اشاره به اینکه ۳۸۸ واحد آموزشی پذیرای دانش آموزان است، افزود: کتب درسی دانش آموزان نیز تحویل مدارس شده و تا هفته اول مهرماه بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان ادامه داد: شهرستان کاشان با بیش از ۶۶ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که امسال بعد از حدود دو سال و نیم تعطیلی به خاطر شیوع ویروس کرونا، از اولین روز مهرماه دانش آموزان راهی مدارس می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مدارس کاشان توسط خیرین کاشانی ساخته شده است، تصریح کرد: آموزش و پرورش کاشان نیازمند ۵۰ مدرسه دیگر است که امیدواریم این امر توسط خیرین محقق شود.

بار فروش با اشاره به اینکه ۲۷ درصد مدارس کاشان فرسوده و نیازمند مدارس جدید است، گفت: خیران کاشانی با تمام ظرفیت خود در زمینه مدرسه‌سازی وارد شدند که بدون شک در کشور جزو پیشگامان بوده و کاشان شهر الگو در زمینه خیران مدرسه‌ساز به شمار می‌رود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: در شرایط نامناسب اقتصادی اگر خیران نباشند، بهسازی و بازسازی مدارس با مشکل روبه‌رو می‌شود و خیران مدرسه‌ساز تحولات بزرگی را در تمام عرصه‌های جامعه بشری هر کشور رقم می‌زنند.

کد خبر 606484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.