بارش در خراسان رضوی و خراسان شمالی شدت دارد / بارندگی‌ها تقویت می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه امروز بارش در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت، از تقویت بارش‌ها در مناطقی از کشور طی روز سه‌شنبه خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز بارش در مناطقی از شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، مناطقی از شرق و جنوب شرق، به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید ادامه دارد.

وی افزود: بارش در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت و یکشنبه در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر و مناطقی از شمال شرق و شرق کشور، رگبار باران و گاهی وزش باد رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر و سه‌شنبه با تقویت بارش در مناطق ذکر شده، در غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس شمالی نیز بارش پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: چهارشنبه در شمال غرب، ارتفاعات زاگرس شمالی، مناطقی از مرکز و ارتفاعات و دامنه‌های البرز، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود، طی سه روز آینده در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست؛ همچنین طی سه روز آینده خلیج‌فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر مواج است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۵ درجه سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، صاف تا قسمتی ابری، گاهی باد و گرد و خاک با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 754447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.